Biocodex, o companie farmaceutică franceză care deține și comercializează probiotice, intră pe piața din România. Astfel își consolidează prezența în sud-estul Europei.
Compania Biocodex anunță consolidarea prezenței sale în sud-estul Europei prin deschiderea unei filiale în România. Pornind de la portofoliul deja existent pe piața românească, Biocodex face un pas strategic pentru a stabili o relație directă cu profesioniștii din domeniul sănătății și cu pacienții din România, reafirmând angajamentul de a oferi soluții avansate de sănătate la nivel mondial.
Sediul central Biocodex, situat pe Șos. București – Ploiești, nr. 89A, clădirea C1, et. 4, București, cuprinde o echipă de peste 60 de angajați români gata să răspundă nevoilor pacienților din România și Republica Moldova. Astfel, compania farmaceutică globală întărește și mai mult legăturile dintre România și Franța, cu peste 4.000 de companii cu capital francez care activează pe piața locală.
Băuturi energizante interzise minorilor: ce trebuie să știți
În peisajul dinamic al sistemului de sănătate din România, Biocodex își propune să contribuie la bunăstarea oamenilor, cu obiectivul de a deveni lider în îngrijirea microbiotei. Compania a fost înființată cu scopul de a face accesibilă prima tulpină de drojdie probiotică din lume (Saccharomyces boulardii CNCM I-745), descoperită în 1923 de Henri Boulard, în Indochina.
Tulpina unică a obținut aprobarea medicilor din peste 115 țări, fiind în acest moment cel mai vândut medicament probiotic la nivel mondial și aprobat de cele mai prestigioase ghiduri medicale, Wgo și Espghan. În România, probioticul este comercializat sub denumirea de Enterol, deja cunoscut ca al doilea mare brand de pe piață, poziție câștigată în urma distribuției indirecte pe termen lung.
Dincolo de brandul emblematic Enterol, Biocodex deține un portofoliu diversificat, acoperind toate tipurile de produse atât pentru nevoile pacienților, cât și pentru cele ale profesioniștilor din domeniul sănătății: OTC, medicamente cu prescripție medicală, produse cosmetice, suplimente alimentare și dispozitive medicale.
Brandurile Biocodex sunt disponibile pe categorii, printre cele mai dinamice fiind:
- Saforelle, marcă de igienă intimă feminină,
- Otipax, prescris pentru diferite tipuri de otită;
- Vagostabyl pentru hiperexcitabilitate cardiacă și tulburări minore de somn;
- Acupan pentru durerile postoperatorii.
„Credem cu tărie că Biocodex va fi liderul de mâine în România și Moldova, un deschizător de drumuri în domeniul microbiotei în toate țările în care produsele noastre sunt prezente. Odată cu intrarea pe aceste piețe, obiectivele noastre sunt mai mari ca niciodată.
(…) Intenționăm să ne extindem, consolidându-ne poziția în segmentele actuale, dar pășind și în segmente noi”, a afirmat Nicolas Coudurier, CEO Biocodex.
Cei mai periculoşi aditivi alimentari. Care sunt aceștia
Biocodex, un grup farmaceutic francez independent, deținut de o familie și fondat în 1953, comercializează tulpina probiotică Saccharomyces boulardii CNCM I-745. Grupul are peste 1.600 de angajați la nivel mondial, 16 filiale și este prezent în peste 100 de țări prin rețeaua sa de distribuitori.