Retailerul online eMAG pregătește cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Reduceri în valoare de peste 360 de milioane de lei la eMAG Black Friday 2022, 69% din ofertă fiind la cel mai bun preț din 2022.
Clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.
Ce vor cumpăra românii la eMAG Black Friday 2022
Potrivit unui studiu Kantar, românii vor cumpăra, pe parcursul campaniei eMAG Black Friday 2022, electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Bugetul pe care romanii îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.
eMAG Black Friday 2022 începe vineri. Ce produse au oferte
- 160.000 de electrocasnice mici
- 60.000 de televizoare
- 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri
- 40.000 de laptopuri
- 60.000 de frigidere și mașini de spălat
- 350.000 de produse fashion
- 1,5 milioane de scutece
- 150.000 de jocuri și jucării
- 300.000 de produse pentru casă și grădină
- 60 de tone de cafea
- 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice
De Black Friday, prețurile unor produse scad cu 90% la Lensa
Produse speciale în Marketplace
- Peste 24.000 de nopți de cazare în România
- Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
- Peste 10 kg de aur
- Peste 58 de tone de carne de porc
- Servicii medicale- abonamente, screening și analize
- 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
- Ceasuri și bijuterii de lux
Livrarea comenzilor de Black Friday până pe 25 noiembrie
Cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
eMAG Genius
Între 7 și 13 noiembrie, clienții care plătesc un abonament Genius anual de 99 lei primesc banii înapoi: 4 vouchere x 25 lei în 4 aplicații eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card.
Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
Investiții în tehnologie
Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții.