Pepco introduce colecții speciale de Halloween, inspirate din filmele regizate de Tim Burton, dar și de filmul clasic, „Gremlins”. Colecțiile sunt disponibile până la jumătatea lunii noiembrie 2024 și includ o gamă de produse tematice, potrivite pentru Halloween.
Prima linie din colecția de Halloween Pepco este inspirată de stilul distinctiv al lui Tim Burton, în special de filmul emblematic, „Beetlejuice”. Estetica lui Burton este reflectată în modele vestimentare colorate și jucăușe, potrivite atât pentru copii, cât și pentru adulți.
Colecția include: tricouri și hanorace cu imprimeuri specifice, rochii și colanți, dar și o diversitate de accesorii cum ar fi căciuli, eșarfe sau genți.
Cea de-a doua linie este inspirată de filmul clasic „Gremlins” și include produse cu imprimeuri tematice, potrivite pentru întreaga familie, de la pijamale confortabile, până la căni și accesorii, inclusiv căni termosensibile care își pot schimba culoarea sub acțiunea temperaturii. De aceea, acestea sunt ideale pentru a savura un ceai sau o ciocolată caldă în atmosfera specifică sărbătorii de Halloween.
Totodată, magazinele Pepco pun la dispoziția clienților și kituri de produse special concepute pentru seri de film, precum pături călduroase sau recipiente pentru popcorn.
Colecție de sezon pentru întreaga familie
Produsele din noua colecție de Halloween sunt disponibile începând de la prețul de 10 lei. Pijamalele cu tema „Gremlins” au prețuri începând de la 32 lei, cănile termosensibile pot fi achiziționate la 10 lei, iar jucăriile de pluș la 27 lei. Oferta include, de asemenea, multe alte articole de îmbrăcăminte și accesorii perfecte pentru Halloween.
Această colecție este adresată unui public larg – copii, tineri adulți, părinți, dar și fani ai filmelor și entuziaști ai personajelor emblematice. Atât colecția inspirată de Tim Burton, cât și produsele „Gremlins” vor aduce o notă unică ținutei de Halloween din acest an.
Grupul Pepco a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.
Compania Pepco, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 30.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.