Netflix a demarat negocieri pentru a filma cel de-al doilea sezon al serialului Squid Game – Jocul calamarului, cel mai de succes show TV din istoria platformei de streaming.
Scenaristului sud-coreean Hwang Dong-hyuk, creatorul serialului, a spus că are în plan să continue acţiunea din serialul Squid Game după succesul înregistrat de primul sezon.
Squid Game – serialul cu cel mai bun debut din istoria Netflix
Netflix a anunţat luna trecută că Squid Game a devenit serialul cu cel mai bun debut din istoria acestei platforme de streaming, fiind vizionat de 142 de milioane de spectatori în primele 28 de zile de la lansare.
Serialul sud-coreean a depăşit alte formate de succes lansate de Netflix, precum Bridgerton, care deţinea precedentul record, de 82 de milioane de spectatori, „The Queen’s Gambit”, „Stranger Things”, „Tiger King” şi „Money Heist” („La casa de papel”).
Guvernul vrea să introducă o taxă pe filme online
Popularitatea serialului sud-coreean s-a făcut remarcată şi prin căutările pe Google. In plus, pantofii sport Vans cu care sunt încălţaţi protagoniştii din Squid Game au înregistrat o creştere a vânzărilor de 7.800%.
Citiți și:
- Cele mai noi 10 lansări de filme și seriale pe Netflix
- Centrul Bosch Cluj testează soluții pentru mașini automatizate
- De ce vehiculele electrice nu pot fi adoptate mai repede
- Mașina electrică Ora Cat 01 ajunge în Europa. Iată prețul
- Primele 1.000 de Dacia Spring au fost livrate în România
- Toyota bZ4X, un SUV electric cu o autonomie de 500 km
Squid Game îl are ca protagonist pe Seong Gi-hun, un bărbat care a acumulat foarte multe datorii şi care ia legătura cu organizatorul unui concurs ce ar putea fi soluţia salvatoare pentru problemele sale.
În acea competiţie, el va găsi 455 de persoane din diferite clase sociale dispuse să participe la jocuri periculoase, pe viaţă şi pe moarte, pentru a câştiga marele premiu în valoare de 45,6 miliarde de dolari.
Foto: Facebook / Netflix
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.