Producătorii de mușcate din România sunt sprijiniți de UE și de producătorii din Vestul Europei, printr-o campanie de marketing numită Mușcate pentru Europa.
Campania are ca scop să promoveze mușcatele, să încurajeze vânzările și să furnizeze gratuit instrumente de marketing crescătorilor și vânzătorilor de mușcate.
Acestea includ: materiale publicitare precum afișe, postere și bannere, fotografii profesionale, texte pentru promovare, videoclipuri și informații specializate actualizate, disponibile aici sau pe acest site.
Mușcate pentru Europa
În fiecare an, în Europa sunt produse aproximativ 400 de milioane de mușcate de către producătorii autorizați. Materiale promoționale pentru punctele de vânzare – Mușcate pentru Europa produce o gamă largă de materiale publicitare de interior și exterior în fiecare an care pot fi utilizate chiar la punctele de vânzare.
Mușcata, sau pelargonium cu numele său oficial, este una dintre cele mai populare plante de gradină și balcon din toate timpurile.
Există multe motive pentru popularitatea acestei plante, iată doar câteva:
- Muşcatele sunt incredibil de uşor de cultivat, fiind ideale pentru începătorii în îngrijirea plantelor.
- Mușcatele înfloresc abundent pentru o perioadă neobișnuit de lungă, din primăvară până în toamnă.
- Mușcatele sunt disponibile într-un curcubeu de culori, de la roz și roșu până la alb, portocaliu, violet și o gamă întreagă de soiuri bicolore, cu model și neobișnuite, precum și parfumate, drepte, cățărătoare și multe alte opțiuni.
- Mușcatele sunt adaptabile, combinându-se bine cu tot felul de alte plante.
- Muşcatele nu sunt foarte sensibile la dăunători, boli sau temperaturi înalte.
Mușcata joacă un rol important pentru mulți jucători din industria de horticultură din Europa, de la cultivatori la retaileri și mulți alții de-a lungul lanțului de aprovizionare.
Mușcate englezești – ghid complet pentru plantare și îngrijire
Pelargonium for Europe este o inițiativă de marketing a crescătorilor europeni de mușcate Dümmen Orange, Elsner PAC, Florensis / P. van der Haak Handelskwekerij, Selecta One și Syngenta Flowers.
Inițiativa a fost fondată în 2016 cu scopul de a promova și asigura vânzările de mușcate pe termen lung. Campania este acum activă în 22 de țări. În Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, România și Slovacia activitățile sunt extinse și susținute prin finanțare UE, ca parte a campaniei UE “Stars Unite a Europe in Bloom”.