TheDaily.ro
  • Știri
  • Agricultură
  • Retail
  • Filme
  • Auto
  • Aviație
  • Turism
  • IT & C
AgriculturăFloriPlanteȘtiri

Producătorii de Poinsettia din România sunt sprijiniți de UE

Autor: Iulia Marilena 6 decembrie 2023
scris de Iulia Marilena 6 decembrie 2023 2,9K afișări
Crăciunița
Foto: Pixabay/ PollyDot
Share FacebookTwitterLinkedinReddit
2,9K

În Europa sunt produse anual aproximativ 100 de milioane de Poinsettia, iar Uniunea Europeană vrea să ajute fermierii și comercianții să își dezvolte și mai mult afacerile, cu scopul de a stimula vânzările.

„Stars for Europe” / „Crăciunițe pentru Europa” este o campanie de marketing la nivel european care are ca scop să promoveze crăciunițele în rândul consumatorilor și să ofere producătorilor și comercianților instrumente de marketing menite să ajute la creșterea vânzărilor.

Campanii de marketing și vânzări pentru fermierii și comercianții de Poinsettia

Întrucât nu toți comercianții au timpul sau resursele necesare pentru a crea campanii de marketing și vânzări, Stars for Europe vine cu o bibliotecă de materiale care pot fi ușor utilizate, adaptate și descărcate pentru a stimula interesul consumatorilor în sezonul festiv din 2023. Pepinierele și florăriile pot folosi gratuit toate materialele de care au nevoie:

  1. Galerie foto – fotografii profesionale care arată crăciunițe în diferite spații/aranjamente, de la decoruri pentru mese bogate în nuanțe de roșu și auriu, la aranjamente de cameră în nuanțe contrastante de crem și roz.
  2. Articole – de la sfaturi de îngrijire până la idei creative, textele de presă pot fi găsite la https://starsforeurope.com/ro/. Tematicile din acest an includ sfaturi tip „Cum să” pentru crearea de decorațiuni specifice sezonului de sărbători, aranjamente de masă cu crăciunițe etc.
  3. Videoclipuri și grafică pentru social media – magicienii rețelelor de socializare de la Stars for Europe au creat conținut video despre sfaturi esențiale privind îngrijirea crăciunițelor și ghiduri despre cum să le utilizați în decorațiuni. Aceste video-uri pot fi preluate de toti producătorii și comerciații români, gratuit, fără să fie nevoie de drepturi de autor.
  4. Rețele de socializare – de la Facebook și Instagram până la Pinterest și YouTube, Stars for Europe a creat pagini cu conținut valoros care oferă o valoare tangibilă reală pentru comercianți și florării. De la informații pe înțelesul tuturor, la articolele specializate despre crăciunițe, o abordare detaliată pe oricare dintre canalele sociale SfE va oferi rapid conținut util și inspirațional, conținut care poate fi adaptat sau distribuit rapid prin canalele proprii ale comercianților pentru a crea un profil activ și captivant.

Cum se îngrijește Poinsettia, Steaua Crăciunului

Pe lângă toate acestea, SfE oferă, de asemenea, o multitudine de materiale de marketing (flyere, bannere, afișe) pentru punctele de vânzări. Potrivite pentru utilizare atât în interior, cât și în exterior, aceste resurse pot fi utilizate la intrarea în magazin, lângă casa de marcat sau lângă standurile cu crăciunițe.

Te-ar putea interesa:
  • România a ajuns la un grad de absorbție de peste 95% pentru PNDR
  • Principalii factori care stimulează creșterea segmentului de legume și fructe în retail

„Crăciunițele și-au pierdut de mult aerul învechit, iar acum există o nouă generație de cumpărători entuziaști”, afirmă Caroline Marshall-Foster, CEO al revistei Florist și Good Florist Guide, din Marea Britanie.

Stars for Europe (SfE) este inițiativa de marketing a crescătorilor europeni de crăciunițe Dümmen Orange, Selecta One, Beekenkamp Plants și Syngenta Flowers. Inițiativa a fost înființată în anul 2000 cu scopul de a promova și de a asigura vânzările pe termen lung de crăciunițe în Europa.

7 flori de toamnă care se adaptează bine în România

Activitățile SfE există în prezent în 22 de țări europene. În perioada 2021-2024, activitățile de marketing vor fi susținute de UE în cadrul campaniei „Stars unite Europe” în șapte țări: Franța, Germania, Italia, Țările de Jos, Polonia, Suedia și Spania.

Te-ar putea interesa:
  • Cea mai recentă inovație a lui Sharp nu este un televizor — este o mașină electrică
  • Noi localităţi din România, atestate ca zone cu resurse turistice

Caută articol

EVmarket.ro – Totul despre mașini electrice

EVmarket,

Stiri recente

  • Cea mai recentă inovație a lui Sharp nu este un televizor — este o mașină electrică

  • Noi localităţi din România, atestate ca zone cu resurse turistice

  • Noul program de vizitare la Catedrala Mântuirii Neamului

  • eMAG înregistrează cifre record la finanțare în rate și abonamentul Genius

Lifestyle

  • Catedrala Mântuirii Neamului – Despre tehnică și stilul arhitectural

  • Top 18 locuri de vizitat lângă București

  • Când începe festivalul JazzUP Sea Fest 4 Constanța

Energie

  • Depozitele de gaz din România au depășit cota de umplere de 90 la sută

  • OMV Petrom va produce carburanți sustenabili la Petrobrazi

  • Ce este energia întunecată și cum se manifestă

Poezii

  • O poezie despre „Destine dureroase”

  • Ploaia – o poezie despre importanța apei în natură

  • Martie e Răvășit: O Poezie despre Capriciile Primăverii

  • Contact
  • Despre noi
    • Drepturi de autor

© 2019 – 2025 TheDaily.ro – Publicație independentă de analiză și știri

TheDaily.ro
  • Știri
  • Agricultură
  • Retail
  • Filme
  • Auto
  • Aviație
  • Turism
  • IT & C