Bolt lansează categoria Pet care permite utilizatorilor să călătorească alături de animalul de companie. Opțiunea de transport este valabilă în 11 orașe din România.
Opțiunea de transport este disponibilă în București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Brașov, Craiova, Oradea, Pitești, Timișoara, Ploiești și Sibiu.
De acum înainte, nu mai este necesar ca utilizatorii să contacteze șoferii în avans, pentru a întreba dacă au voie să călătorească alături de prietenul necuvântător. Tot ce trebuie să facă este să selecteze categoria Pet, atunci când solicită o cursă, și vor putea aduce cu ei animalul de companie.
Cum comanzi o cursă în categoria Pet
- Asigură-te că ai toate obiectele necesare pentru a menține mașina curată și a asigura confortul animalului tău: cușcă, geantă de transport, pătură, botniță, șervețele umede etc.
- Animalul de companie să fie însoțit de o persoană în care are încredere pentru a reduce riscul de stres la minimum.
- Pentru transportul câinilor de talie mare sunt obligatorii botnița și o lesă scurtă. Recomandăm și o pătură de protecție pentru a păstra curățenia în mașină.
- Transportul animalelor mici și al păsărilor se face în cuști pentru transport dedicate, întotdeauna cu o bază solidă.
- Transportul câinilor și al pisicilor de talie mică poate fi efectuat în brațe de către client sau, după disponibilitate, în coșul pentru animale de companie din mașina șoferului partener, dar întotdeauna cu acordul șoferului.
- Recomandăm să notifici șoferul care a acceptat cursa despre mărimea animalului, precum și despre posibile cerințe specifice pentru călătorie.
- În cazul în care, pe parcursul călătoriei, mașina se murdărește, te rugăm să discuți cu șoferul cu privire la modalitățile posibile de rezolvare a situației.
Taxa de anulare
Dacă șoferul refuză să efectueze călătoria din cauză că unul sau mai multe dintre condițiile menționate mai sus nu sunt îndeplinite de către pasager, o taxă de anulare poate fi percepută. Dacă șoferul refuză cursa din motive proprii, taxa de anulare nu va fi debitată sau va fi rambursată pasagerului.
„În interesul siguranței și conform legislației în vigoare, posesorii de câini de talie mare trebuie să se asigure că animalele lor poartă botniță în spațiul public și pe durata călătoriei cu aplicația noastră. Pentru a oferi pasagerilor noștri siguranță și confort, le cerem posesorilor de animale de companie să respecte această cerință pe întreaga durată a călătoriei”, a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-hailing, Bolt România.
La finalul anului 2022, Bolt a lansat opțiunea prin care le oferă conducătoarelor auto posibilitatea să aleagă exclusiv curse solicitate de femei, dar și pasagerelor să aleagă curse efectuate de șoferițe.
Citiți și:
- Splash intră pe piața de ridesharing și devine concurent cu Uber și Bolt
- Bolt transformă trotinetele electrice uzate în bijuterii
- Pasagerele Bolt pot alege curse efectuate de șoferițe
- Bolt organizează un eveniment dedicat inginerilor IT
- Aplicația Bolt lansează serviciul Bolt Market
- Bolt lansează servicii de transport la cerere în două orașe din țară
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.