Tesla a redus prețurile în România pentru a doua oară în 2023. De această dată, Tesla Model S și Tesla Model X au primit o reducere de 10.000 de dolari.
Tesla Model 3 (6,1 s – 100 km/h) are acum un preț de pornire de 42.000 de euro în România, de la 45.000 de euro în luna martie.
Model 3 Long Range (4,4 s – 100 km/h) începe de la 50.000 de euro și Model 3 Performance (3,3 s – 100 km/h) de la 54.000 de euro (o reducere de 6.000 de dolari).
„Astfel, continuăm să ne urmărim obiectivul de a face tranziția de la produse scumpe de serie mică la vehicule accesibile de volum. Reducerea prețului este posibilă în principal datorită capacităților de producție îmbunătățite din fabricile din întreaga lume.
Odată cu reducerea prețului, continuăm să susținem răspândirea electromobilității și facem acest lucru fără vreun compromis în echiparea vehiculelor. Cu această nouă actualizare, Model 3 este acum mai accesibil ca niciodată pe multe piețe”, au declarat reprezentanții Tesla.
Prețuri Tesla în România: Model Y, S și X
- Tesla Model X costă aproximativ 111.000 de euro (3,9 s – 100 km/h), în timp ce Model X Plaid 1020 CP costă de la 131.000 de euro (2,6 s – 100 km/h).
- Tesla Model S costă aproximativ 103.000 de euro (3,2 s – 100 km/h), iar Model S Plaid 1020 CP costă de la 128.000 de euro (2,1 s – 100 km/h).
- Model Y (6,9 s – 100 km/h) costă de la 47.000 de euro, Model Y Long Range (5,0 s – 100 km/h) de la 54.000 de euro și Model Y Performance (3,7 s – 100 km/h) de la 60.000 de euro.
Tesla România nu are încă un showroom, însă are un Service Center în București, pe Splaiul Unirii 355, Sector 3.
Citiți și:
- Ce tarife are rețeaua de încărcare EVconnect, care va avea 500 de stații publice electrice în 2023
- Cum arată CryptoDATA Momentum, prima mașină electrică românească
- Tarife și program parcare cu plată în București
- Ford e-Transit Courier, prima mașină electrică „made în România”
- Mașinile electrice BYD vor putea rula fără o roată
CATL, furnizor de baterii pentru brandul american Tesla, începe producția de baterii M3P anul acesta. Noile baterii vor mări autonomia mașinilor electrice.
Noile baterii M3P, fabricate de CATL, au o densitate energetică cu 15% mai mare decât bateriile LFP (litiu fier fosfat). Acestea vor funcționa mai bine și vor costa mai puțin decât bateriile pe bază de nichel și cobalt.