Compania Tarom s-a confruntat cu o situație fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant.
Ca urmare a acestei situații independente de voința și acțiunile companiei, pasagerii au fost afectați de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile.
Pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectați în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, Tarom anunță crearea unei adrese de email dedicate: despagubire8iulie@tarom.ro, la care pasagerii pot transmite cererile și documentele necesare în vederea obținerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.
Pasagerii afectați de aceste anulări pot transmite solicitarea de compensare la adresa de email dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro, unde trebuie să transmită următoarele informații:
- nume și prenume pasager,
- număr de zbor,
- copia biletelor de călătorie și codul rezervării,
- dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport,
- modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic).
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete emise pe zboruri operate Tarom (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format:
- nume și prenume beneficiar cont,
- denumirea băncii,
- sucursala,
- adresa băncii,
- iban,
- cod SWIFT/BIC,
- monedă cont.
Care este valoarea compensațiilor ce pot fi obținute de pasagerii TAROM cu zboruri anulate
Valoarea compensațiilor ce pot fi obținute de pasagerii TAROM cu zboruri anulate:
- pentru zborurile de 1500 km sau mai puțin: 350 euro (voucher electronic) sau 250 de euro (numerar/transfer bancar);
- pentru zborurile intracomunitare de peste 1500 km și toate celelalte zboruri cuprinse între 1.500 și 3.500 km: 500 euro (voucher electronic) sau 400 euro (numerar/transfer bancar),
- pentru zborurile de peste 3500 km: 700 euro (voucher electronic) sau 600 euro (numerar/transfer bancar).
Compania Tarom își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie.
Pentru informații suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport Tarom la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro.
Tarom lansează oferte promoționale pentru călătorii dus-întors
Transporturile Aeriene Române (TAROM) este transportatorul de pavilion și cea mai veche companie aeriană din România cu sediul în Otopeni, în apropiere de București. Sediul central și centrul său principal sunt la Aeroportul Internațional Henri Coandă.
În prezent, este cea de-a doua companie de transport aerian din România, bazată pe destinații internaționale, zboruri internaționale și cea de-a treia cea mai mare, măsurată prin dimensiunea flotei și a numărului de pasageri transportați.
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române – TAROM a fost înfiinţată în anul 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor, fiind membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010.
Transportatorul Național al României deține o flotă de 18 aeronave și are în portofoliul său un număr de 70 de destinații operate cu aeronave proprii sau deservite de partenerii săi code share. Din anul 1993, TAROM este companie membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA).