Începând cu 01 Septembrie 2022, Tal Aviation România devine GSA pentru EL AL Israel Airlines. Compania a fost înființată în 1987 de veteranul industriei aviației și călătoriilor, Gideon Thaler. În prezent Tal Aviation România are sediul principal la București.
Cu o flotă de 45 aeronave Boeing (15 Dreamliner 787, 24 Boeing 737 si 6 Boeing 777) zboară din Tel Aviv de aproape 75 ani către 46 destinații. EL AL operează 3 clase de servicii: Business, Premium and Economy.
Ruta din București este operată de aeronave Boeing 737-800 cu 166 locuri în configurație 16 business/150 economy sau B737-900 cu 175 locuri în configurație 16 business/159 economy cu premiu APEX/2022 5 star airline în inflight entertainment.
Pentru sezonul actual există un program de operare ( 8 curse saptămânale), targetul fiind să se ajungă la 12 curse săptămânale din SU 2023:
Day of Week | OTP-TLV Flight number | Schedule | TLV-OTP Flight number | Day of week | Schedule |
Thursday, Friday and Sunday | LY 572 | 10:45 – 13.20 | LY 571 | Monday, Wednesday, Thursday and Sunday | 18:30 -21:10 |
Tuesday | LY 572 | 22:25 – 01.00 | LY 571 | Tuesday | 18:35 – 21:15 |
Thursday, Friday, Sunday | LY 574 | 10:45 – 13.20 | LY 573 | Thursday, Friday and Sunday | 07:00 – 09:40 |
TAL Aviation este o organizație globală al cărei obiect principal de activitate este reprezentarea, distribuția și vânzarea produselor companiilor aeriene. Compania oferă reprezentare globală companiilor aeriene în peste 40 de birouri, acoperind peste 50 de țări din Europa, Asia, Pacific și America Latină.
Principalele obiecte de activitate ale companiei sunt:
- reprezentarea, distribuția și vânzarea a peste 35 de companii aeriene, atât pentru pasageri, cât și cargo;
- managementul a peste 20 de branduri de furnizori și servicii de hotelărie, croazieră și închiriere mașini prin intermediul rețelei sale;
- distribuirea prin programele de raportare IATA și ARC, menite să aducă pasagerilor mai mare varietate de opțiuni de transport și călătorie;
- Destination Marketing, dezvoltarea strategiilor de marketing pentru a stabilii o prezență a autorităților turistice în noi locații;
- PR, lansarea campaniilor internaționale pe plan local și coordonarea planificării media, achiziții, design grafic și producție media locală.
Citiți și:
- AirConnect relansează ruta Cluj–Budapesta cu zbor direct
- Prețurile biletelor de avion au crescut cu 20% vara aceasta
- Wizz Air vinde 50.000 de bilete de avion la 1,99 euro
- Bilete avion Ryanair ieftine. Pe ce rute puteți călători cu avionul
- Tour-operatorul Join UP! se lansează în România
- Analiză Kiwi: cum puteți evita aeroporturile aglomerate
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.