Compania aeriană low-cost Wizz Air introduce chatbot-ul său virtual pentru asistență Amelia, disponibil în Facebook Messenger pasagerilor. Acesta este util pentru a obține rapid informații de călătorie și pentru a gestiona detaliile zborurilor.
Numit după Amelia Earhart, chatbot-ul Wizz Air din Facebook Messenger este cel mai nou canal pe care clienții îl pot folosi pentru a adresa întrebări despre rezervările lor, starea zborurilor, precum și produsele și serviciile companiei.
Chatbot-ul este disponibil pe mai multe pagini ale site-ului Wizz Air
Clienții trebuie pur și simplu să inițieze un mesaj direct către pagina de Facebook sau să caute Wizz Air pe Messenger. Chatbot-ul este disponibil totodată pe mai multe pagini ale site-ului companiei aeriene, wizzair.com, în engleză, italiană și germană, fiind cea mai rapidă și accesibilă modalitate de a obține răspunsuri direct de la companie.
Paulina Gosk, purtător de cuvânt al Wizz Air Grup, a afirmat: „Suntem încântați să le oferim clienților noștri un alt mod de a ne contacta pentru rezervări, informații despre zboruri și pentru multe alte detalii referitoare la produse și servicii, pe măsură ce continuăm să investim în automatizarea și digitalizarea proceselor, pentru a crește satisfacția clienților noștri.
Vor fi mai multe servicii medicale în farmaciile din România
Chatbot-ul din Facebook Messenger asigură un mod rapid și simplu pentru clienți de a primi informații despre gestionarea detaliilor zborurilor, cum ar fi modificarea rezervării, verificarea stării zborului și adăugarea bagajelor la rezervarea lor. Wizz Air se angajează să extindă nivelul de cunoaștere al Ameliei și să sprijine pasagerii cu o varietate de opțiuni de tipul «self-service».”
Compania aeriană low-cost Wizz Air operează o flotă de 145 de aeronave Airbus A320 și A321. Toate zborurile sunt operate cu aeronave Airbus A320 cu 180 de locuri, A320neo cu 186 de locuri, A321 cu 230 locuri și aeronave Airbus A321neo cu 239 locuri. Compania este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ.