Mastercard lansează în România o campanie de cashback pentru cei care în perioada 24 – 31 martie aleg să plătească taxele şi impozitele cu un card de debit sau credit Mastercard, pe platforma şi în aplicaţia mobilă Ghişeul.ro sau pe alte platforme online puse la dispoziţie de administraţiile locale.
Pentru prima dată în România, Mastercard lansează o campanie de cashback pentru cei care, în 2023, își plătesc taxele și impozitele cu un card de debit sau credit Mastercard.
În perioada 24 – 31 martie, posesorii de card Mastercard, care aleg să facă aceste plăți pe platforma și în aplicația mobilă Ghișeul.ro sau pe alte platforme online puse la dispoziție de administrațiile locale, beneficiază de cashback în valoare de 10% până la 50 lei per cashback și până la 600 lei per card.
Aceștia intră automat și în tragerea la sorți pentru unul din cele 10 premii, în valoare de 5.000 lei, și marele premiu, în valoare de 50.000 lei, oferite în cadrul campaniei „Griji în minus, șanse în plus”, desfășurată de Mastercard în perioada 1 februarie – 31 martie.
„În ultimii ani, tot mai mulţi români s-au mobilizat să-şi achite taxele şi impozitele în prima parte a anului, pentru a beneficia de reducerea de 10% valabilă până la finalul lunii martie. 2023 vine, însă, cu o presiune financiară cu totul şi cu totul specială, din cauza contextului economic actual.
Astfel, cashback-ul garantat de 10% oferit acum suplimentar de Mastercard, este modul concret prin care sprijinim cât mai mulţi români în achitarea acestor cheltuieli”, precizează Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România şi Croaţia.
De la 1 ianuarie până la data de 21 martie, au fost înregistrate 1.528.765 de tranzacţii prin platforma şi aplicaţia Ghişeul.ro, în timp ce aplicaţia Ghişeul.ro a ajuns la peste 160.000 de descărcări (106.000 pe Android şi 58.000 pe IOS).
Cum va evolua economia României – prognoze
Ghişeul.ro este platforma oficială de plăţi online a statului român, lansată în 2011. Platforma este administrată de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), în parteneriat cu Asociaţia de Plăţi Electronice din România (APERO).