Accor își extinde rețeaua de hoteluri Mercure din România, prin semnarea unui nou acord de franciză la Bacău. Hotelul va fi operat de dezvoltatorul local Arena City Center S.R.L. și va fi primul afiliat unui lanț internațional din oraș.
Hotelul de 80 de camere Mercure Bacău va fi lansat în al doilea trimestru al anului 2025. Acesta se va alătura celor 14 hoteluri ale grupului, anunțate și programate să se deschidă în întreaga țară în următorii trei ani. Pe lângă camerele sale spațioase și elegant amenajate, hotelul își va întâmpina oaspeții cu un restaurant a-la-carte, o terasă exterioară și un bar.
O sală de bal generoasă de 775 mp, 3 săli de ședințe separate, inclusiv un foaier, un rooftop-lounge pentru evenimente private de mici dimensiuni – cu vedere la lac, vor găzdui toate formele de festivități private și evenimente corporative.
Oaspeții hotelului se vor bucura, de asemenea, de o parcare generoasă, hotelul devenind astfel extrem de accesibil și convenabil pentru călătorii care sosesc cu mașina. În conformitate cu angajamentul de peste 50 de ani al Accor față de ospitalitatea pozitivă și cu eforturile neobosite ale dezvoltatorului de a ajuta orașul Bacău să se dezvolte în mod durabil, noul hotel va fi o clădire verde.
Situat în partea de nord a orașului, pe strada Ștefan cel Mare, Mercure Bacău va face parte dintr-o extindere complexă a Arena Mall Bacău. Noua etapă de dezvoltare va aduce și o nouă aripă mall-ului, o clădire rezidențială de 200 de apartamente, o parcare și un loc de joacă de mari dimensiuni, indoor & outdoor, Cinema City cu 8 săli, dintre care una va fi reconfigurată în 4DX. Arena Mall este cea mai mare destinație comercială modernă din Bacău.
Cum arată noul resort de la Lacu Sărat, Brăila
Bacău este al doilea oraș ca mărime din Moldova, după potențialul său economic. Orașul este traversat de două drumuri europene și de viitoarea autostradă A7 – Moldova. De asemenea, Aeroportul Internațional din Bacău conectează orașul cu capitala și cu alte orașe cheie din România, precum și din Italia, Marea Britanie și Belgia. Numărul de sosiri în Bacău a crescut anual în ultimii 4 ani înainte de pandemie, dovedind astfel potențialul turistic al orașului și al împrejurimilor.
“Deschiderea unui nou hotel Mercure în Bacău, unul dintre orașele emergente ale Moldovei, este o dovadă a angajamentului Accor de a sprijini dezvoltarea turismului românesc. Aducem orașe promițătoare, precum Bacău, în atenția comunității internaționale de călători Accor și le facem accesibile, asigurându-i pe viitorii noștri oaspeți că aici vor fi primiți la aceleași standarde cu care brandul i-a obișnuit.
Mai mult, le promitem că noua destinație îi va surprinde cu o poveste locală și îi va fermeca cu servicii prietenoase și personalizate. Mai mult decât atât, suntem onorați să devenim parteneri cu un reputat dezvoltator local, care a lăsat deja o amprentă semnificativă asupra orașului”, spune Maria Drăgulin, Accor Development Director pentru Romania, Bulgaria, Moldova și Republica Cehă.
“Locuitorii orașului nostru și cei care ne vizitează deopotrivă caută astăzi mai mult decât produse și servicii. Aceștia caută să fie surprinși și să pătrundă într-o experiență la 360 de grade care să le creeze emoții și amintiri. Aceasta este filozofia care ne-a ghidat spre dezvoltarea noii faze a proiectului Arena Mall și suntem încântați că am găsit în Accor un partener care împărtășește aceeași pasiune pentru oameni și pentru stilul lor de viață.
Accor anunță noul Mercure Alba Iulia Cetate în 2024
Prin includerea hotelului Mercure în noua noastră dezvoltare, facem încă un pas spre a deveni o destinație urbană completă. Având în vedere poziția geostrategică a orașului Bacău, suntem convinși că noul hotel va fi punctul de întâlnire în care oamenii de afaceri locali, dar și naționali și internaționali își vor putea organiza întâlnirile importante și evenimentele corporate”, completează Ovidiu Budeanu, dezvoltator și acționar al Arena Mall Bacau.
Mercure Hotels este prezent în lume printr-o o rețea internațională de peste 900 de hoteluri în peste 60 de țări, ce însumează peste 119.000 de camere la nivel global. Fiecare unitate are un stil propriu și o personalitate unică, inspirate de specificul destinației și de cultura locală.
Conform ADN-ului mărcii, hotelurile Mercure au rădăcini în comunitatea locală, oferind o experiență completă și autentică a regiunii, care include bucătăria, meșteșugurile și tradițiile sale.
Brand-ul este renumit pentru accentul pus pe împărtășirea de „Povești locale” pentru felul cum îi ajută pe călători să descopere bijuterii ascunse care nu pot fi găsite în ghiduri și povești surprinzătoare pe care doar localnicii le cunosc.
Accor anunță deschiderea unui nou hotel în Bulgaria
Din momentul în care oaspeții sosesc – fie că se află în Rio, Paris, Bangkok sau în orice altă destinație la nivel global – aceștia sunt imediat integrați într-o atmosferă de inspirație locală. Totul, de la designul decorativ până la pasiunea pentru bucătăria și băuturile locale, este înrădăcinat în caracteristicile unice ale fiecărei destinații. Accor este un grup hotelier ce cuprinde peste 5.300 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări.
Grupul cuprinde branduri de lux și premium, soluții ce se adresează segmentelor midscale și economic, concepte de lifestyle unice, spații de divertisment și cluburi de noapte, restaurante și baruri, reședințe private, proprietăți ce oferă cazare pentru grupuri, servicii de concierge, spații de co-working și multe altele. Fondată în 1967, Accor SA are sediul central în Franța.