Flanco dă startul reducerilor în cea de-a 12 ediție Black Friday. Între 21 octombrie și 30 noiembrie, retailerul a pregătit reduceri la toate categoriile de produse. Ofertele sunt valabile, în limita stocurilor disponibile, în cele 154 de magazine din țară, dar și online.
Pe parcursul celor aproape 6 săptămâni, retailerul va actualiza periodic stocurile și va adăuga noi produse în oferta de Black Friday, menținând prețurile reduse până la finalul campaniei. Printre produsele care se regăsesc la reducere, în oferta Flanco Black Friday, se numără televizoare, telefoane, laptopuri, căști și boxe portabile, smartwatch, espressoare și electrocasnice pentru bucătărie, mașini de spălat rufe, frigidere, produse de îngrijire personală.
Pe rafturile sale fizice și virtuale vor fi disponibile smartphone-uri de la 299 lei, televizoare LED de la 399 lei, laptopuri de la 799 lei, mașini de spălat de la 899 lei și espressoare de cafea de la 189 lei.
Produsele cu reduceri in Black Friday sunt de la cele mai cunoscute branduri precum Arctic, Apple, Acer, Asus, Bosch, Beko, Braun, Canon, Dell, DeLonghi, Electrolux, Epson, GoPro, HP, Huawei, JBL, Krups, Lenovo, LexGo, LG, Nrespresso, Oral-B, Philips, Play Station, Rowenta, Samsung, Sony, Tefal, Whrilpool pana la Xiaomi.
Black Friday Flanco – Soluții de plată
Clienții Flanco vor avea la dispoziție o gamă variată de soluții de plată, disponibile atât în magazinele fizice, cât și online. Astfel, aceștia vor putea achita cumpărăturile în rate fixe, pe loc, în magazin, în până la 40 de rate fără dobândă prin cardul de credit ori în rate, direct cu cardul de salariu. Flanco este singurul retailer electro-IT care oferă această opțiune de plată inclusiv în magazinele fizice.
“La fel ca în ultimii ani, am ales să organizăm campania de Black Friday pe o perioadă de timp extinsă, astfel încât să le putem oferi clienților noștri atât șansa de a-și alege produsele dorite cu grijă și atenție, fără presiunea timpului, cât și servicii de livrare cât mai apropiate de standardul la care i-am obișnuit. (…)
În ceea ce privește categoriile de produse, am urmărit cerințele pieței și am căutat să oferim reduceri cât mai atractive la produsele cele mai căutate: iPhone-uri și smartphone-uri Samsung, televizoare, smartwatch-uri, laptopuri, mașini de spălat, cuptoare și plite incorporabile, espressoare de cafea, aspiratoare care oferă un plus de mobilitate, precum cele verticale și roboții de aspirare, chiar trotinete electric”, menționează Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Dragoș Sîrbu spune că acest trend de extindere a perioadei de Black Friday este tot mai vizibil și în afara granițelor, la nivelul marilor retaileri internaționali. Pentru că în fiecare an tot mai multe magazine, business-uri și industrii se înrolează la acest eveniment de shopping, presiunea pusă pe companiile de curierat crește și, odată cu ea, și timpul de livrare promis clientului care comandă online.
Citiți și:
- Ce noutăți aduce lansarea telefonului iPhone 14
- DSV România anunță relocarea birourilor într-un sediu nou
- Lensa aniversează 9 ani de existență cu reduceri de până la 90%
- Ce companie de ecommerce ocupă locul I în România
- Ce program au mall-urile din București de Paște
- A apărut Revista Casoteca nr. 6, ediția de primăvară
Retailerul păstrează și în această perioadă de vârf opțiunile diverse de livrare, disponibile în cursul anului. Astfel, clienții care fac cumpărături online pot alege între livrarea prin curier, livrarea în una dintre cele 3.200 de locații Easybox ori chiar varianta livrării gratuite în oricare dintre cele 154 de magazine ale rețelei naționale. În plus, clienții Flanco pot profita, dacă este cazul, de cea mai extinsă perioadă de retur gratuit de pe piața electro-IT – de 45 de zile
Flanco deţine o rețea de 154 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 109 orașe ale României.
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.