Peugeot în parteneriat cu Grupul Whirlpool lansează Whirlpool Experience Tour. Acest concept promoțional inedit și spectaculos prezintă forței de vânzări B2B noile cuptoare combi cu abur W6 și W7.
Whirlpool și Peugeot au ales să colaboreze pentru a crea o experiență nouă și exclusivă, bazată pe poziționarea lor ca marcă generalistă vârf de gamă ce oferă produse cu un design puternic și distinctiv.
Brandurile au apelat la expertiza studioului Peugeot Design Lab pentru a crea un foodtruck cu un design inspirat din universul bistrourilor și al gastronomiei. Acest ambasador de marcă a fost dezvoltat pe baza modelului Peugeot Expert, transformat de compania BCC.
Whirlpool Experience Tour își va relua activitatea în aprilie 2022, după un prim sezon de succes în 2021, cu 20 de orașe vizitate și 72 de sesiuni de training cu peste 500 de agenți de vânzări seduși de acest concept.
Whirlpool Experience Tour: design premium și plăcere la utilizare
Designerii Peugeot Design Lab și Whirlpool au plasat experiența clientului în centrul designului acestui foodtruck, numit Whirlpool Experience Tour. Spațiul este optimizat, cu o cinematică inedită.
Partea laterală a vehiculului se deschide complet în formă de aripă, făcând loc pentru două blaturi mari care se deschid spre exterior și creând o bucătărie ideală din punct de vedere ergonomic. Bucătarul dispune de o chiuvetă și o plită amplasate la o înălțime ideală, precum și de spațiu de depozitare și două cuptoare cu abur situate la îndemână.
Un adăpost integrat protejează unitatea în timpul demonstrațiilor culinare. Cu acest concept inovator și spectaculos, bucătarul se află pentru prima dată la aceeași înălțime cu agenții de vânzări pentru a efectua demonstrații culinare mai prietenoase.
Aceștia din urmă vor putea urmări rețetele pregătite fără să piardă o firimitură de mâncare. În spatele foodtruck-ului se află un sistem multimedia cu o bară de sunet și un ecran de mari dimensiuni, inspirate de conceptul „Le Bistrot du Lion” care difuzează tutoriale și explică funcțiile cuptoarelor.
Cu un design meticulos, Whirlpool Experience Tour este un veritabil ambasador al Mărcii ce rămâne fidel spiritului „bistronomic”, care constă în aplicarea exigenței marilor bucătari la rețete simple și accesibile, într-un cadru mai relaxat. Blatul și fronturile foodtruck-ului sunt realizate din ceramică albă fabricată în Italia, cu o suprafață antibacteriană, inodoră și ușor de curățat.
Inserțiile din alamă pun în valoare blatul. Foodtruck-ul propune o caroserie în nuanță Gri Titanium, cu motive „tone sur tone”, ce amintește de universul aburului și reflectă estetica cuptoarelor premium Whirlpool.
Whirlpool Experience Tour: un nou instrument de comunicare
Whirlpool Experience Tour face parte dintr-o campanie de 360° a Mărcii pentru aparatele de gătit încorporabile și care a fost lansată în Franța începând cu primăvara anului 2021.
Acest instrument de comunicare premium și distinctiv este destinat utilizării B2B și, pe termen lung, are în vizor agenții de vânzări din rețeaua de retail, specialiștii în bucătărie și vânzătorii angro de pe întreg teritoriul Franței, precum și participarea la târguri internaționale.
Un bucătar demonstrează calitățile și avantajele noilor cuptoare combi cu abur Whirlpool. Cu tehnologia SteamSense oferită de cuptoarele combi cu aburi Whirlpool W6 și W7, care utilizează căldură pulsată și injecție de abur, alimentele sunt crocante, aurii la exterior și moi la interior.
Mâncarea se gătește rapid și uniform. Un compartiment practic îți permite să umpli cuptorul cu apă. Whirlpool Experience Tour se bazează pe un Peugeot Expert versiunea Lung, transformat de BCC (Hauts de France). Destul de compact (5,30 m) având in vedere cinematica sa, manevrabil și cu o înălțime de numai 1,90 m, este ușor de parcat in majoritatea parcărilor.
O remorcă suplimentară, în aceeași culoare ca și caroseria foodtruck-ului, conține un frigider și accesorii. Un panou solar alimentează frigiderul, în timp ce un generator menține toate aparatele în funcțiune.
Un ADN comun, un parteneriat benefic pentru ambele părți
Nu întâmplător grupul Whirlpool, atras de conceptul Foodtruck, „Le Bistrot du Lion”, a apelat la expertiza studioului Peugeot Design Lab pentru a dezvolta un concept personalizat. După foodtruck-ul Gillardeau, Peugeot își demonstrează din nou expertiza inovatoare și relevantă pentru clienții non-auto.
Pentru Whirlpool și Peugeot, designul, emoția și tehnologia se află în centrul proiectării de produse. Cuptoarele Whirlpool din Colecția W oferă o estetică modernă, pură, minimalistă și o ergonomie atent gândită.
Oțelul inoxidabil șlefuit este asociat cu ecrane și suprafețe tactile.
Designul celor mai recente modele Peugeot combină curbele senzuale, marginile ascuțite și semnătura luminoasă cu cele trei gheare, în timp ce i-Cockpit-ul® amplifică experiența de condus Peugeot și Whirlpool, mărci generaliste și vârf de gamă, au o poziționare similară a Mărcii.
Performanța și eficiența, dar și responsabilitatea socială și de mediu caracterizează cele două mărci. Acest parteneriat se înscrie în linia noii semnături Whirlpool „The sense of what is really essential” și își propune să promoveze bunăstarea propriei persoane și a planetei.
Barierele din parcări ar putea fi deschise de pe telefonul mobil
Cuptoarele din Colecția W oferă un gătit la abur fără grăsimi, ceea ce înseamnă că alimentele își păstrează vitaminele. Modelele Peugeot electrificate, 100% electrice (e-208, e-2008, e-Partener, e-Expert și e-Boxer) sau plug-in hybrid (308 sedan și SW, 3008, 508 sedan și SW) combină plăcerea de a conduce cu respectarea standardelor privind emisiile de CO2.
Whirlpool Experience Tour încheie un prim sezon de succes în 2021, urmând ca în aprilie 2022 să fie pus din nou în funcțiune. Vara trecută a avut un turneu în Franța, cu 20 de orașe vizitate și 72 de sesiuni de training de o oră, oferite unui număr de peste 500 de agenți de vânzări seduși de acest concept unic și inovator.
Într-o a doua fază, Marca intenționează să comande alte modele pentru demonstrații culinare în rețelele sale din Europa: Italia, Polonia și Marea Britanie.