Auchan Retail România și Compania Națională Poșta Română au încheiat un parteneriat pentru a vinde produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești.
Gama selecționată și pusă la dispoziție “by Auchan” este formată din aproximativ 150 de produse și este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 m2 în incinta oficiilor poștale. Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare.
„După parteneriatul inovator pe care l-am început alături de Petrom, suntem bucuroși să dăm curs unei noi provocări de business și să aducem, în premieră, produsele unui specialist alimentar în oficiile liderului serviciilor poștale din România, Poșta Română. (…) În cadrul etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poștale”, a spus Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Poșta Română a dorit să încheie acest parteneriat cu Auchan, pentru a deschide o nouă perspectivă asupra pieței.
Ce companie de ecommerce ocupă locul I în România
„Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.
În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.
Auchan România și Poșta Română continuă colaborarea demarată în 2020
Prin acest proiect, Auchan și Poșta Română continuă colaborarea demarată în 2020. Primul parteneriat a constat în servicii de livrare la domiciliu, la nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online auchan.ro prin serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de Poșta Română.
Auchan România are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Poșta Română, brand național de tradiție, este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și deservește aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziția clienților săi o rețea extinsă de 5.500 de oficii poștale.