Beko s-a clasat pe locul 20 în topul companiilor și brandurilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului, conform Real Leaders, o revistă destinată afacerilor și leadershipului sustenabil.
Distincțiile The Real Leaders 200 Top Impact Companies sunt oferite organizațiilor care au un impact pozitiv în societate și asupra mediului, contribuind activ la dezvoltarea unei lumi mai bune. Clasamentul din acest an conține un mix de branduri recunoscute la nivel mondial și care provin din diverse industrii.
Viziunea Beko este „un stil de viață cu adevărat sănătos este posibil numai pe o planetă sănătoasă”, brandul asumându-și astfel ca prioritate promovarea în rândul generației tinere a unui stil de viață echilibrat, dar și conștientizarea faptului că acesta este posibil numai într-un mediu înconjurător curat și printr-un trai mai sustenabil. Poziția Beko în clasament demonstrează că eforturile companiei în domeniul sustenabilității reprezintă un model de urmat în lumea afacerilor, fiind aliniate cu misiunea Real Leaders.
Beko: un stil de viață cu adevărat sănătos este posibil numai pe o planetă sănătoasă
În ultimele două decenii Beko s-a axat pe inovație în slujba unui stil de viață mai sănătos și pe dezvoltarea de electrocasnice prietenoase cu mediul în acord cu misiunea de sustenabilitate a brandului.
Linia de produse eco-friendly include o mașină de spălat rufe/mașină de spălat rufe cu uscător, un cuptor încorporabil, un uscător de rufe, un frigider, un espressor și mașini de spălat vase, acestea fiind concepute pentru a-i ajută pe consumatori să limiteze impactul asupra mediului înconjurător în viața de zi cu zi.
Electrocasnicele integrează materiale reciclabile, biocompozite și tehnologii de dozare corectă a detergentului. De exemplu, în cazul mașinii de spălat/mașinii de spălat cu uscător EcoTub, aproximativ 60 PET-uri de 0,5 litri sunt folosite în crearea manșonului cuvei, în cazul anumitor modele.
Cuptorul EcoFiber are elemente din plastic, precum cele utilizate în cazul decorului ușii sau a carcasei display-ului, ce au în componență 5% plase de pescuit reciclate și 65% deșeuri din fire industriale.
Linia eco-friendly include electrocasnice menite să limiteze impactul asupra mediului
Mașinile de spălat vase cu sistemul de dozare automată AutoDose asigură cantitatea ideală de detergent pentru vase impecabile de fiecare dată, astfel că la fiecare spălare este folosit cu până la 28% mai puțin detergent, ceea ce contribuie la o planetă mai curată (valabil pentru murdărire ușoară, cu utilizarea unui detergent gel).
„Suntem onorați să primim acest premiu și să fim recunoscuți drept una dintre Top 200 Companii cu Impact în 2022, datorită eforturilor susținute ale Beko pentru a construi un viitor mai durabil. Continuăm să inovăm și suntem conștienți că avem responsabilitatea colectivă de a da un exemplu în ceea ce privește lupta împotriva distrugerii mediului.
Eforturile de sustenabilitate și inovare trebuie să meargă mână în mână pentru a obține un impact semnificativ și facem apel la cei din industrie și la clienți să se alăture acestei cauze, pentru a asigura un viitor mai bun pentru toți”, a spus Hakan Bulgurlu, CEO Arçelik.
Arçelik, compania care deține Beko, s-a clasat pe locul 19 în Top 200 Companii cu Impact în 2022. Clasamentul din acest an poate fi consultat aici. Pentru mai multe informații privind electrocasnicele eco-friendly Beko accesați acest link.
Citiți și:
- Novum va dezvolta un ansamblu rezidențial lângă Parcul Carol
- RE/MAX România: Noul val al pandemiei a înghețat chiriile
- 24REAL: Românii preferă apartamentele cu 2 şi 3 camere
- Hexagon va construi 1.200 de apartamente în Capitală
- Palatul Cantacuzino a intrat în proces de restaurare
- Lemet demarează o nouă etapă din planul de investiții
Beko este o marcă internațională de electrocasnice ce aparține de Arçelik Group, producător care deține 12 branduri de electrocasnice și are peste 40.000 de angajați în întreaga lume.
În România compania a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice.
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.