În 2023, eMAG va organiza Black Friday pe 10 noiembrie 2023 pentru a avea timp să livreze toate comenzile înainte de zilele libere în care românii pleacă în vacanță: Sf. Andrei și 1 Decembrie.
De Black Friday, eMAG vine cu peste 2,8 milioane de oferte. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce.
Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune”, a spus Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Livrarea comenzilor eMAG de Black Friday până pe 24 noiembrie
Cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.
Anul acesta, peste 2 milioane de clienți eligibili, dublu față de anul trecut, au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet, fără dobândă și fără comision, produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday. De asemenea, toți clienții eMAG au la dispoziție soluții de finanțare cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.
Oferte de Black Friday la eMAG
- 2 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală
- 300.000 de electrocasnice mici
- 80.000 de televizoare
- 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi
- 80.000 de laptopuri și echipamente IT
- 80.000 de frigidere și mașini de spălat
- 500.000 de produse fashion
- 500.000 de produse pentru casă și grădină
Produse speciale
- Peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%
- Până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă)
- Până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România
- Peste 10 kg de aur
- 131 mărci auto-moto, 100 de modele de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor
- Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
- Ceasuri și bijuterii de lux
Abonament gratuit la livrări nelimitate în patru aplicații
În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius, iar oferta este valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Anul acesta, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday se situează la 57%, în creștere față de anul trecut. Categoriile de produse pe care intenționează să le cumpere sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%), potrivit unui studiu Kantar RomâniA, iar oferta eMAG ține cont de dorințele lor.
Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022.
Citiți și:
- Happy Restaurants, lanț de restaurante din Bulgaria, intră pe piața din România
- Mega Image achiziționează rețeaua Profi din România
- Cum va evolua industria HoReCa în 2024
Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul trecut.
Investițiile din ultimii ani în depozite și tehnologie fac astăzi ca eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa din hub-ul logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică în care eMAG a făcut o investiție de peste 43 de milioane de euro, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta față de 2022.
Totodată, investițiile în tehnologia de procesare din depozit permit diminuarea cantității de ambalaje cu 10%. Datorită acestor investiții, programul Fulfilment by eMAG folosit de mai mult de 2.500 de selleri români, permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.