Cargus iși extinde rețeaua națională Ship & GO (PUDO – pick-up/drop-off points) în patru noi orașe: Iași, Bacău, Ploiești și Oradea. Rețeaua ajunge astfel la peste 750 de puncte partenere Ship & Go.
Cargus își propune să ajungă la 2000 de locații Ship & Go până la finalul anului. Dezvoltarea acestei rețele reprezintă un serviciu sustenabil de livrare la domiciliu, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus.
Prin conectarea magazinelor online cu mai multe și mai facile opțiuni de livrare, Cargus contribuie la creșterea vânzărilor comercianților online, oferind, în același timp, un serviciu de livrare eficient, care atrage clienți și conduce la fidelizarea cumpărătorilor.
Pilonul principal al proiectului de expansiune sunt partenerii Ship & Go. Prin intermediul lor, Cargus a extins succesiv rețeaua de puncte de livrare și colectare, fiind prezenți, în acest moment, în mai bine de 10 orașe din România. În noiembrie 2021 erau 200 de centre Ship & Go în România, iar în luna februarie a acestui an se deschidea, deja, punctul cu numărul 500, în interiorul cafenelei The Molecule Effect din București.
Cargus își propune o nouă serie de parteneriate pentru deschiderea de puncte Ship & Go
În luna martie se mai adăugă patru noi orașe mari: Iași, Bacau, Ploiești și Oradea, rețeaua Ship & Go ajungând la 750 de centre partenere, la nivel național. Cargus își propune ca luna viitoare să lanseze o nouă serie de parteneriate pentru deschiderea de puncte Ship & Go în Bistrița, Arad, Sibiu, Craiova și Brăila.
Dezvoltarea rețelei de puncte de livrare și colectare este un răspuns la așteptările tot mai mari ale clienților de retail, în principal de eCommerce, care sunt interesați nu doar de livrări la adresă, ci și în puncte de tip PUDO, de proximitate, de unde cumpărătorii lor își pot ridica produsele, convenabil, în orice moment al zilei.
„Este o etapă importantă pentru atingerea obiectivului nostru de a construi o rețea națională de 2000 de puncte Ship & Go (PUDO) până la finalul acestui an și de a oferi, în același timp, un serviciu de livrare sustenabil, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus. Amplasarea centrelor și selectarea partenerilor sunt strategice pentru noi. Alegem parteneri care operează în zone cu trafic intens, acolo unde oamenii lucrează, își fac cumpărăturile sau se relaxează, locații cu notorietate, deschise până seara târziu”, a spus Jarosław Śliwa, CEO Cargus.
În toate punctele Ship & Go din țară, destinatarii beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare din momentul în care curierul Cargus a intrat in posesia coletului și au la dispoziție până la 5 zile lucrătoare pentru a-și ridica coletele, dacă aleg de la început un punct Ship & Go ca destinație de livrare.
Rețeaua Ship & Go oferă flexibilitate și rapiditate în expedierea și ridicarea coletelor
Rețeaua Ship & Go joacă un rol important în livrările la domiciliu și ca parte a redirecționării dinamice și a livrărilor consiliate, pentru că oferă flexibilitate și rapiditate în expedierea și ridicarea coletelor. Livrările pot fi gestionate dinamic și redirecționate către un punct Ship & Go preferat prin aplicația Cargus Mobile – din contul individual Cargus, prin landing page-ul de pe site sau direct prin intermediul curierului.
În rețea este disponibilă și soluția inovativă de plată prin intermediul link-ului, care reprezintă o premieră pe piața de curierat din România, facilitând plata online rapidă și sigură, fără numerar, pentru coletele ramburs. Astfel, Cargus simplifică și mai mult procesul de cumpărare și își sprijină clienții – magazinele online – care nu oferă, încă, această opțiune de plată pentru produsele lor.
Citiți și:
- ANAF a actualizat lista marilor contribuabili cu obligații noi
- Bugetele pentru marketing digital vor crește cu 15% în 2021
- RE/MAX România: Noul val al pandemiei a înghețat chiriile
- Una din două companii derulează proiecte de digitalizare
- De ce vehiculele electrice nu pot fi adoptate mai repede
- Cargus propune o soluție completă de distribuție și fulfillment
Cargus este o companie de pe piața de curierat rapid din România. S-a extins de-a lungul celor 30 de ani de activitate, având în prezent peste 5.000 de angajați și colaboratori care oferă servicii de curierat printr-o rețea națională de 750 Ship & Go. Compania deține 5 centre naționale de sortare, 51 de centre operaționale și o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.
Foto: Facebook.com/CargusRO
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.
Urmărește-ne pe Facebook, Twitter și LinkedIn