Caroli Foods Group lansează gama Humus Maestro, o selecție diversificată de cinci sortimente, realizate după rețete bazate pe ingrediente naturale.
Este vorba despre cinci variante de humus, lansate sub brandul Maestro: Humus clasic, Humus cu mărar și suc de lămâie, Humus cu ceapă caramelizată, Humus cu pesto și Humus cu chili.
Toate sortimentele conțin numai ingrediente naturale, fiind recomandate atât consumatorilor care urmează o dietă vegană/vegetariană, cât și celor care își doresc un aliment rapid, gustos și sățios în orice situație.
Produsul este ambalat într-o caserolă de 210 grame, iar termenul de valabilitate extins ajută la prevenirea risipei alimentare. Pentru ambalare a fost folosită tehnologia inovatoare HPP (procesare la presiune înaltă), ceea ce permite conservarea gustului, păstrând, totodată, calitățile nutriționale și organoleptice ale produsului fără adaos de conservanți.
„Vânzările produselor de tip Appetizer Dips înregistrează o creștere constantă (atât în volum, cât și în valoare), conform celor mai recente date. Prin cele cinci produse humus din gama Maestro pe care le introducem pe piață le oferim consumatorilor nu doar un produs potrivit a fi consumat în orice moment al zilei, dar și foarte gustos“, spune Ana Maria Costea, Director Executiv Marketing.
Ce conține Humusul și ce benefici nutriționale oferă
Originar din Orientul Mijlociu, humusul este apreciat pentru gustul delicios și beneficiile sale nutriționale. Popularitatea acestuia în rândul consumatorilor din România confirmă, de altfel, interesul în creștere pentru acest aliment, realizat din ingrediente naturale.
„Humusul este o opțiune nutritivă excelentă, cu numeroase beneficii pentru un stil de viață sănătos, datorită ingredientelor sale de bază: năutul, pasta de susan, uleiul de măsline, usturoiul și sucul de lămâie.
Pe lângă proteine vegetale și fibre, preparatul conține grăsimi sănătoase, fiind o sursă excelentă de vitamine și minerale esențiale, iar carbohidrații complecși din năut oferă un plus de energie pentru organism“, afirmă Nadia Mitrică, Senior Innovation Manager în cadrul Caroli Foods Group.
Noile produse sunt disponibile în magazine începând cu luna noiembrie. Cu excepția humusului cu pesto, toate celelalte patru sortimente din gamă sunt o opțiune de post pentru cei care urmează această dietă.
Caroli Foods Group este un producător de produse din carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu de peste 200 de produse prin cinci branduri: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo.
Doar 4 din 10 români din mediul urban obișnuiesc să țină post
Compania are o fabrică în Pitești și dispune de facilități logistice în toată țara, precum și de o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.
Sigma este o companie multinațională alimentară care operează în 17 țări din patru regiuni cheie: Mexic, Europa, SUA și America Latină. Cu 64 de fabrici și 179 de centre de distribuție, compania produce, comercializează și distribuie alimente precum carne ambalată, brânză, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate.
Portofoliul Sigma include peste 100 de branduri, care acoperă diferite categorii și segmente de piață, cum ar fi: FUD, Campofrio, Bar-S, San Rafael, Aoste, La Villita, Chimex, La Chona, Navidul, Justin Bridou, Caroli și Sosua.