Carrefour România inaugurează la Constanța două hipermarketuri rebranduite și remodelate, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora.
Un magazin este amplasat în centrul comercial City Park (Bld. Alexandru Lăpușneanu 116C), iar cel de-al doilea magazin se află în cartierul Brătianu (str. Cumpenei 2).
Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, trei dintre acestea fiind localizate în municipiul Constanța.
Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind cea mai variată gamă de produse, adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.
Situat în incinta centrului comercial City Park, Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C, Carrefour City Park este deschis de luni până duminică, între orele 07:00 – 23.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de peste 5.000 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 146 de locuri de muncă.
Magazinul Carrefour Brătianu
Magazinul Carrefour Brătianu este amplasat în incinta centrului comercial Supernova, str. Cumpenei 2, și are un program de funcționare de luni până duminică, între orele 07:00 – 23.00. Hipermarketul dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 6.000 mp și este pus în mișcare de o echipă formată din 163 de persoane.
„Ne reafirmăm angajamentul de a oferi românilor cel mai bun portofoliu de produse și servicii, completând rețeaua noastră de hipermarketuri prin inaugurarea a două magazine Cora sub brandul Carrefour în Constanța, un oraș strategic pentru această zonă a țării.
Clienții noștri vor găsi în incinta noilor magazine o selecție generoasă, de peste 43.000 de produse, printre care și bine cunoscute produse dobrogene, de la furnizori locali, dar și o mulțime de delicatese internaționale”, a spus Crinu Aldea, Integration Project Director, Carrefour România.
Noile magazine se deschid cu produse de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului.
Magazinele includ în ofertă și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
În ce magazine se pot cumpăra alimente cu tichete sociale
Oferta magazinelor cuprinde și produse din fosta ofertă Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Pentru Carrefour Brătianu un exemplu ar fi carmangeria tradițională, de unde clienții pot achiziționa produse din carne de porc și vită, proaspăt tranșate, carcase cu origine România.
Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate. În ambele hipermarketuri inaugurate astăzi în Constanța, va fi disponibilă în continuare sortimentația de brutărie și cofetărie tradițională, produsele fiind preparate de hipermarket.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro. La Carrefour Brătianu este disponibil și automatul de vânzări asigurări KIWI.
O experiență omnichannel la cumpărături
În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul de discount.
Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților
Ca parte din procesul de remodelare, compania extinde beneficiile din programul Act for Good și la nivelul noilor magazine din Constanța. Disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Grijă pentru mediu și comunitate
Carrefour aduce mai aproape întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare. Sistemul se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut din respect pentru mediul înconjurător.
La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 lei pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
Carrefour are aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET.