Carrefour România lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din țară. Peste 750.000 de PET-uri colectate și peste 120 de tone de fructe și legume românești au fost date la schimb, în primele 3 ediții.
Campania este derulată în parteneriat cu, Coca-Cola HBC România și GreenPoint Management, dar și cu sprijinul Financiar Recycling, Professional Recycle, Green PC Ambalaje și Envipco România.
O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât și doze de aluminiu și ambalaje de sticlă.
„Anul acesta ne dorim să continuăm demersurile asupra economiei circulare, iar prin introducerea echipamentelor inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), ne dorim să arătăm societății faptul că printr-un comportament responsabil, putem aveam parte de un mediu mai bun, mai curat,” a spus Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
La fel ca în edițiile anterioare, pentru fiecare PET colectat, clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu și sticlă. Ȋn plus, pentru fiecare sticlă rPET DORNA, realizată din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții primesc o cantitate dublă de fructe și legume.
„Plata cu PET sprijină consumatorii în adoptarea unui stil de viață responsabil, în care deșeurile de ambalaje sunt privite drept resurse care, prin reciclare, dau viață unor noi ambalaje, având o amprentă de carbon mult redusă.” a mai spus Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director Coca-Cola HBC România.

Foto: Anna-shvets-11286098/ Pexels
Campania organizată de Carrefour va ajunge în 20 de oraşe din țară
Plata cu PET a fost lansată în premieră, în anul 2019, de Carrefour România, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic. Astfel, în primele trei ediții au fost colectate peste 750.000 de PET-uri și au fost date la schimb peste 120 de tone de fructe și legume românești, în 35 de hipermarketuri din țară.
„Sperăm ca tehnologia noastră să contribuie la creșterea numărului de ambalaje colectate pe durata campaniei.” a arătat și Bogdan Purcherea, Managing Director Envipco România.
Citiți și:
- IKEA lansează o nouă colecție de piese de mobilier
- Competiția mondială Mundus Vini a medaliat vinurile românești
- Cum a mers businessul Domeniile Ostrov anul trecut
- O nouă cramă se deschide în județul Constanța
- România, cel mai mare avans anual al producției de vin din UE
- Top 7 cele mai captivante peșteri din România
Inițiativa se derulează în paralel în câte două orașe, în 20 de hipermarketuri din țară (Constanța- București Orhideea, Galați – Ploiești, Bârlad – Târgoviște, Iași – Brașov, Buzău – Sfântu Gheorghe, Piatra Neamț – București Vulcan, Suceava – Râmnicu Vâlcea, Baia Mare – Drobeta Turnu Severin, Satu Mare – Timișoara, Oradea – Cluj) în perioada 22 septembrie – 27 noiembrie.
Foto: Thomas from Pixabay
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.