Carrefour România inaugurează un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora România.
Magazinul include în oferta sa atât produse de brand (inter)național, cât și produse marcă proprie Carrefour la cel mai bun raport calitate-preț.
Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în București, urmând ca celelalte să fie inaugurate în mod oficial în curând.
Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind o gamă de produse. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, Șoseaua Alexandriei 152, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 – 22.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 6.881 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 160 de locuri de muncă.
„Carrefour România își propune să fie un partener de încredere pentru comunitatea din București, oferindu-le acestora mai mult decât o simplă experiență de cumpărături. În noul magazin, clienții noștri vor găsi o selecție largă de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscute produse de la furnizori locali și produse marcă proprie, precum și o varietate de delicatese internaționale”, a spus Octavian Taralunga, Director de magazin, Carrefour Alexandriei.
Produse oferite de noul magazin
Noul magazin oferă produse proaspete, de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului. Clienții au acces la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.
Vinuri precum „Zâna Verde Sauvignon Blanc” și „Stih Cabernet Sauvignon” pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta. Alături de ele, sunt disponibile vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi „Vinul Cavalerului Secret Alb”, „Răsărit Busuioacă de Bohotin”, „Siel Fetească Neagră”), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
În ce magazine se pot cumpăra alimente cu tichete sociale
În plus, magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde și produse din portofoliul fostului magazin Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Un exemplu ar fi carmangeria tradițională de unde clienții pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, proaspăt tranșate, din carcase cu origine România.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online.
O experiență omnichannel la cumpărături
În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul de discount.
Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților
Ca parte din procesul de remodelare, compania extinde beneficiile din programul Act for Good și la nivelul noilor magazine din Constanța. Disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Grijă pentru mediu și comunitate
Carrefour aduce mai aproape întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare. Sistemul se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut din respect pentru mediul înconjurător.
La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 lei pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
Carrefour are aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET.