TheDaily.ro
  • Știri
  • Agricultură
  • Retail
  • Filme
  • Auto
  • Aviație
  • Turism
  • IT & C
RetailȘtiri

Crește apetitul românilor pentru cumpărături online

Autor: The Daily Team 20 ianuarie 2022
scris de The Daily Team 20 ianuarie 2022 3,4K afișări
Freshful by eMAG, sezamo, cumpărături online, tbi, Douglas, Cargus
Foto: Pixabay/ PreisKing
Share FacebookTwitterLinkedinReddit
3,4K

Crește apetitul românilor din mediul urban pentru cumpărături online, însă magazinele fizice rămân cele preferate. 61% dintre aceştia plasează comenzi online cel puţin o dată pe lună, conform unui studiu realizat de iSense Solutions.

Magazinele fizice rămân însă tipul de magazin preferat pentru cumpărături (84%), în timp ce 16% dintre români preferă magazinele online. Categoriile de mâncare şi băuturi (96%), medicamente (92%) şi produsele de îngrijire personală şi curăţenie (91%) sunt cele mai achiziţionate din offline.

În schimb, din online românii aleg să cumpere îmbrăcăminte şi încălţăminte (59%), electrocasnice şi electronice (52%) şi produse cosmetice (52%).

Unde deschide Rose Home un nou showroom de veselă

Avantajele shoppingului online sunt în primul rând legate de contextul pandemic în care încă ne aflăm (este mai comod – 59%, evitarea aglomeraţiei din magazin – 55%), dar şi în strânsă legătură cu preţurile produselor (pot fi comparate mai uşor ofertele – 52%, se găsesc preţuri mai bune – 48%).

Te-ar putea interesa:
  • Principalii factori care stimulează creșterea segmentului de legume și fructe în retail
  • eMAG Black Friday: pe 7 noiembrie vor fi peste 1,5 milioane de oferte

„Shoppingul online câştigă din ce în ce mai mult teren. Cumpărăturile offline sunt asociate cu cumpărarea de produse alimentare, pentru cumpărăturile mărunte şi uzuale, dar şi pentru cele urgente, în timp ce shoppingul online este preferat pentru achiziţionarea cadourilor, a unor produse particulare sau atunci când vor să se asigure că găsesc cel mai bun preţ al unui produs.

Principalele dezavantajele cu care se confruntă shoppingul online sunt legate de experienţă, produsele comandate pot fi diferite faţă de ceea ce comandă, şi de calitate, prin lipsa unei verificări şi testări ale produsului în prealabil”, spune Andrei Elvădeanu, head of market strategy, iSense Solutions.

Datele prezentate fac parte din studiul omnibus săptămânal, reprezentativ pentru mediul urban și realizat de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus pentru înțelegerea comportamentului românilor, având 500 de interviuri online în fiecare săptămână, grad de eroare +/- 4.38%, la un nivel de încredere de 95%.

Te-ar putea interesa:
  • Noul program de vizitare la Catedrala Mântuirii Neamului
  • eMAG înregistrează cifre record la finanțare în rate și abonamentul Genius

Caută articol

EVmarket.ro – Totul despre mașini electrice

EVmarket,

Stiri recente

  • Noul program de vizitare la Catedrala Mântuirii Neamului

  • eMAG înregistrează cifre record la finanțare în rate și abonamentul Genius

  • CE propune un plan pentru a transforma rețeaua feroviară europeană

  • Taxa judiciară de timbru, eliminată în anumite cazuri

Lifestyle

  • Catedrala Mântuirii Neamului – Despre tehnică și stilul arhitectural

  • Top 18 locuri de vizitat lângă București

  • Când începe festivalul JazzUP Sea Fest 4 Constanța

Energie

  • Depozitele de gaz din România au depășit cota de umplere de 90 la sută

  • OMV Petrom va produce carburanți sustenabili la Petrobrazi

  • Ce este energia întunecată și cum se manifestă

Poezii

  • O poezie despre „Destine dureroase”

  • Ploaia – o poezie despre importanța apei în natură

  • Martie e Răvășit: O Poezie despre Capriciile Primăverii

  • Contact
  • Despre noi
    • Drepturi de autor

© 2019 – 2025 TheDaily.ro – Publicație independentă de analiză și știri

TheDaily.ro
  • Știri
  • Agricultură
  • Retail
  • Filme
  • Auto
  • Aviație
  • Turism
  • IT & C