Retailerul român de optică, Lensa, inaugurează 10 ani de activitate, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei în perioada mai 2013 – decembrie 2022. În 2022, Lensa a consemnat o creștere a cifrei de afaceri de 70% față de 2021, ajungând la venituri totale de peste 134 de milioane de lei.
Rețeaua de magazine Lensa
Cu un magazin online și o rețea de 48 de showroomuri în 25 de orașe din țară, Lensa se poziționează astăzi între cei mai mari retaileri de optică din România. Investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine au ajuns în prezent la circa 5,5 milioane de euro.
În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune accelerată, astfel că în perioada ianuarie 2022 – aprilie 2023 compania a deschis un număr record de 33 de unități.
„La aniversarea a 10 ani de Lensa, ne uităm cu bucurie în spate, pentru că știm că am reușit să schimbăm în bine viețile a sute de mii de români. Bilanțul aniversar arată că ne-am îndeplinit cu succes obiectivul cu care am pornit la drum la începuturi, acela de a le oferi românilor 1 milion de consultații gratuite.
Lensa a consemnat o creștere spectaculoasă în ultimii ani în România. În 2022, cifra de afaceri a depășit cu mult așteptările noastre, fapt ce se datorează profesionalismului și agilității echipei Lensa. Ne dorim să menținem ritmul de creștere și să le oferim cele mai bune servicii și produse tuturor oamenilor care au nevoie să își îmbunătățească performanța vizuală”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.
În cei 10 ani de existență, brandul de optică a oferit românilor peste 1,1 milioane de consultații optometrice gratuite și a înregistrat 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienți.
Reduceri de până la 90% la Lensa
În perioada 2 mai – 6 iunie, Lensa aniversează 10 ani de existență cu o campanie amplă de reduceri de până la 90%, la toate categoriile de produse, disponibilă atât pe Lensa.ro, cât și în magazine.
Citiți și:
- Câți oameni din mediul rural preferă comerțul online
- Care sunt cele mai în vogă tendințe de modă în 2023
- Cele mai active branduri la radio și TV
- Tommy Hilfiger lansează cele mai noi modele de jeans
- Apple va face o schimbare majoră în 2024
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România. În prezent, compania deține 48 de showroomuri în 25 de orașe din țară: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Balotești, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad.