Miele lansează categoria de produse AI pentru bucătărie. Aceste produse inovative ale brandului au ca principal atribut, concentrarea suplimentară pe AI în categoria de gătit și service. Alte produse lansate sunt Miele Aerium și Duoflex HX1.
Produse AI pentru bucătărie
Inteligența artificială se află în spatele Smart Food ID care folosește o cameră în cuptor pentru recunoașterea preparatelor și selectarea automată a programului potrivit. 30 de rețete aparțin deja meniului sistemului, iar numărul crește constant.
MealSync asigură că toate ingredientele unui fel de mâncare, indiferent dacă sunt gătite cu un cuptor convențional sau cu abur, sunt concepute să fie terminate și gătite bine.
„Celor cărora le place mult să gătească știu că acest serviciu digital va contribui la reducerea nivelului de stres. Și din câte știu eu, acest lucru este produs doar de Miele”, afirmă Axel Kniehl, director executiv marketing și vânzări.
Noile caracteristici incluse în aplicația Miele sunt tabloul de bord pentru consum, care oferă toate informațiile despre consum și sfaturi suplimentare despre economisirea energiei, si noul „AI Diagnostics” instrument de service.
Citiți și:
- Poziția HoReCa privind schimbările fiscale anunțate de Guvern
- Plata cu PET: fructe și legume la preț de un ambalaj reciclabil
- Sfaturi ANPC pentru a cumpăra uniforme și rechizite școlare
Pe baza inteligenței artificiale, clienților Miele li se dă, de exemplu, un mesaj de eroare transmis către smartphone-ul lor cu instrucțiuni de auto-ajutor. Acesta urmează să fie lansat în primul trimestru al anului 2024.
Un produs pentru împrospătarea hainelor
Un alt produs nou este un aparat practic pentru împrospătarea hainelor. Un nou aspirator cu acumulator fără fir promite confort pentru utilizator, precum și detalii inteligente pentru mai multă sustenabilitate în casă.
De exemplu, o rochie elegantă este destul de șifonată după doar câteva ore de purtare, mirosul de mâncare de la pizzeria din colț rămâne în jachetă sau ați fost prinşi de o ploaie puternică purtând un pardesiu. Astfel de momente în care hainele nu trebuie să fie spălate, dar nici nu pot fi puse înapoi în dulap, sunt familiare tuturor.
Pentru aceste cazuri, Miele Aerium va împrospăta, netezi și usca toate tipurile de textile cu aer, abur și arome fine, fără detergent și fără utilizarea unor cantități mari de apă.
Citiți și:
- O aplicație va ajuta HoReCa să afișeze declarația nutrițională din meniu
- VTEX: Cum pot face retailerii profit în 2023
- Producătorii și comercianții de băuturi trebuie să se înregistreze în SGR
Pantofii, pălăriile, jucăriile de pluș și chiar rucsacurile revin la prospețimea iniţială cu Miele Aerium.
În funcție de nevoile fiecăruia, sunt disponibile trei programe care, dacă este necesar, pot fi combinate cu opțiunea „Igienă” pentru a elimina bacteriile și virușii. Componentele testate, cum ar fi generatorul de abur sau pompa de căldură, cunoscute clienților de la cuptoarele cu abur și uscătoarele de rufe, asigură eficiență și funcționare fiabilă.
Un alt produs nou este aspiratorul fără fir cu acumulator, Duoflex HX1. Cu ajutorul sistemului SpeedLock, și a unui suport de perete potrivit, Duoflex HX1 este foarte simplu de operat.
Citiți și:
- Cum puteți retrage bani cash la Penny
- Țări care au renunțat la Restaurante McDonald’s
- 5 strategii de investiții pentru începători
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei.
Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.