Stefanel, retailerul de modă cu o tradiție de peste 60 de ani, vine din nou în România. De data aceasta, prin intermediul Unic Brands, aduce un concept proaspăt și inovator de magazin.
Magazinul care se va deschide sâmbătă, 14 octombrie, în Băneasa Shopping City, la parter, va ocupa o suprafață de 100 mp și va oferi colecții vestimentare rafinate care își păstrează esența tradițională, combinând designul italian cu tradiția și rafinamentul care au consacrat brandul Stefanel la nivel global.
Deschiderea noului magazin Stefanel va fi marcată printr-un eveniment special care va avea loc pe data de 14 octombrie, începând cu ora 10:00. Clienții vor fi întâmpinați cu trandafiri galbeni și baloane în culorile emblematice ale brandului, roșii și negre.
Citiți și:
- Cele mai active branduri la radio și TV
- Tommy Hilfiger lansează cele mai noi modele de jeans
- Apple va face o schimbare majoră în 2024
Moliciune, feminitate, eleganță, aceasta este esența colecției Stefanel Toamnă/Iarnă 2023. De la articole de îmbrăcăminte de bază, până la creații atemporale, brandul oferă piese vestimentare potrivite pentru garderoba oricărei femei, indiferent de gusturi. Stilul se adresează femeii care este mereu elegantă, chiar și atunci când alege să poarte jeansi.
„Suntem extrem de bucuroși să anunțăm reintrarea Stefanel în România prin deschiderea unui concept nou de magazin Unic Brands. Acest moment marchează o etapă importantă în dezvoltarea noastră și reflectă angajamentul nostru de a aduce branduri iconice și inovatoare pe piața românească.
Cu calitatea și rafinamentul inconfundabile ale brandului Stefanel, suntem convinși că această nouă experiență de shopping va cuceri inimile românilor”, au menționat reprezentanții Unic Brands.
Cum a evoluat Stefanel
Cu o istorie care începe încă din 1959, când Carlo Stefanel a fondat brandul, Stefanel a rămas fidel de-a lungul timpului principiului său fundamental – tricotajele. Acum, brandul se pregătește să readucă acest element iconic în lumea modei din România.
În anul 2021, afacerea a fost preluată cu succes de către OVS, un retailer italian sub controlul Italian Tamburi Investments Partners. Această preluare a adus un nou suflu colecțiilor Stefanel, concentrându-se pe o garderobă clasică, cu o notă urbană, în timp ce tricotajele continuă să aibă un rol principal.
OVS a preluat nu doar afacerea, ci și 100 dintre foștii săi angajați, arhivele mărcii și 30 de magazine monobrand din Italia. Pentru a menține identitatea și calitatea inconfundabilă a mărcii, grupul s-a reconectat cu furnizorii de lungă durată ai brandului și își aprovizionează o parte din colecție din Italia.
Citiți și:
- Când va fi introdus sistemul garanției de 50 de bani pentru ambalaje
- Vor fi interzise importurile anumitor produse din Ucraina
- Câți oameni din mediul rural preferă comerțul online
Unic Brands, înființată în 2009, deține dreptul exclusiv de a opera magazinele monobrand Guess și Liu Jo pe teritoriul României. Magazinele Guess sunt deschise și operează cu succes în București (Baneasa Mall, Promenada Mall, Mega Mall și Fashion House Outlet), Constanța (City Park), Cluj Napoca (Iulius Mall), Timișoara (Iulius Mall), Iași (Palas Mall), Sibiu (Mall Promenada) și Brașov (Afi Palace). Magazinele Liu Jo sunt deschise în București (Băneasa Shopping City, Fashion House Outlet Militari), Iași (Palas Mall), Timișoara (Iulius Mall) și Cluj (Iulius Mall).
Unic Brands intenționează să consolideze prezența brandului Stefanel în România prin deschiderea de noi magazine în viitorul apropiat.