Producătorul român de echipamente de ski Strindberg estimează o creștere a vânzărilor de 15% pentru anul 2021. Creșterea prognozată se bazează pe rezultatele vânzărilor, respectiv 75% producție pentru brandul propriu și 25% lohn pentru cele mai renumite case de modă din lume.
Compania Danico produce sub brandul Strindberg peste 40.000 de articole de îmbrăcăminte în fiecare an, aproximativ 80% din producție fiind destinată exportului. În paralel cu producția articolelor sub brandul Strindberg, compania mai lucrează și în regim lohn pentru branduri precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Colmar etc., de unde provine restul de 25% din vânzări.
„Strindberg este un brand de familie, cu o tradiție de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reușit în toți acești ani să atragem alături de noi parteneri renumiți, ceea ce vorbește despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunțăm în următorii ani la producția în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. (…)”, a spus Dan Cotfas, Directorul Strindberg.
Strindberg câștigă teren în fața brandurilor internaționale
În mod tradițional, cele mai multe vânzări Strindberg au loc în perioada octombrie-februarie a fiecărui an, întrucât 80% din produsele Strindberg sunt pentru sezonul rece, iar cele mai căutate articole sunt costumele de ski și hainele cu puf de gâscă.
Articolele de îmbrăcăminte Strindberg sunt produse la fabrica de confecții din Toplița, jud. Harghita și ajung pe pârtiile de schi din întreaga lume, în țări precum Italia, Austria, Germania, Finlanda, Marea Britanie, etc. Iar materialele folosite pentru confecționarea produselor sunt țesături profesionale, fabricate în Japonia.
Immergas lansează o nouă soluție de încălzire
Produsele Strindberg pot fi găsite în nouă magazine din țară, situate în: Alba, Baia-Mare, Brașov, Otopeni, Predeal, București și dar și în propriul shop online. În ceea ce privește producția, Strindberg utilizează forța de muncă din zonă (Toplița), având aproximativ 90 de angajați.
Producătorul român de îmbrăcăminte și echipamente sportive premium pentru iarnă, utilizează pentru articolele de îmbrăcăminte profesionale, țesături cu membrană Dermizax, care au un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O și respirabilitate de 20.000 g/m2/24h, proprietăți care asigură confort în timpul practicării sporturilor de iarnă la altitudini mari și temperaturi scăzute, în condiții de viscol, vânt puternic, ploaie, lapoviță sau ninsoare.