TEDi a deschis primul magazin din Piatra Neamț în Galleria Mall, într-o tranzacție intermediată de Colliers.
Discounterul non-food german TEDi a închiriat un spațiu de 743 mp în Galleria Mall din Piatra Neamț, extinzându-și rețeaua locală la 32 de magazine, în care comercializează o ofertă variată de produse de la articole pentru casă, mici decoraţiuni sau obiecte de artizanat, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice și jucării și până la produse cosmetice.
TEDi este un retailer non-alimentar înființat în Dortmund, în 2004 care operează în prezent peste 3.000 de magazine în 15 țări europene.
Citiți și:
- O aplicație va ajuta HoReCa să afișeze declarația nutrițională din meniu
- Cum puteți retrage bani cash la Penny
- Țări care au renunțat la Restaurante McDonald’s
„Succesul Galleria Mall crește cu fiecare nouă deschidere, iar prezența TEDi contribuie la obiectivul nostru de a fi locul în care se găsește orice produs, echipament sau accesoriu pentru fiecare membru al familiei. Cu un grad de ocupare de 100%, suntem recunoscători partenerilor noștri pentru încredere și îi asigurăm că vom investi continuu în extinderea și dezvoltarea acestei zone comerciale.
Folosindu-ne de expertiza noastră în domeniul construcțiilor, am investit în renovări ample, pornind de la fațadă, terasă și suplimentarea locurilor de parcare, care au consolidat poziția Galleria ca atracție principală în Piatra Neamț”, a sous Serkan Ileri, Country Manager and Partner în cadrul Steps Invest & Development.
Galleria Mall din Piatra Neamț a trecut printr-un proces complet de renovare și repoziționare care s-a finalizat de curând și oferă în prezent acces la mărci de top din retail, modă, sport, accesorii și decorațiuni, mobilier, produse alimentare și divertisment.
„Centrele comerciale caută să diversifice în permanență experiența pe care o oferă clienților lor și să acomodeze concepte noi de retail. Galleria Mall răspunde cu succes nevoii de calitate și diversitate a consumatorilor, întâmpinându-și clienții cu branduri puternice precum Decathlon, Sportisimo, Sinsay, Pepco, Deichmann, Jysk sau Mobexpert.
Suntem bucuroși că am contribuit la atragerea în cadrul proiectului a magazinului TEDi, un concept-destinație care surprinde prin varietate și creativitate și care va fi, cu siguranță, extrem de îndrăgit de locuitorii orașului.
Interesul retailerilor pentru extindere rămâne în continuare ridicat, cele mai active fiind conceptele de tip discount și mass market, care oferă produse la prețuri accesibile”, a afirmat Liana Dumitru, Director Retail Agency la Colliers.
Retailul în România
În prezent, România are un stoc total de retail modern de aproximativ 4,2 milioane de mp, din care peste 2,7 milioane de mp sunt centre comerciale tradiționale, iar restul preponderent parcuri de retail.
Peste 60% din suprafața totală de retail modern este concentrată în primele 10 cele mai mari orașe, cu peste 200.000 de locuitori, deși consultanții Colliers se așteaptă ca decalajul dintre orașe să se reducă odată cu livrarea proiectelor anunțate pentru următorii 2 ani, majoritatea fiind parcuri de retail în orașe mici și mijlocii.
Citiți și:
- PepsiCo face investiții în proiecte agricole
- Bolt Food introduce livrarea programată
- În România ar putea fi interzis comerțul cu făină din insecte
Colliers este o instituție de consultanță imobiliară și de management al investițiilor. Compania operează în 66 de țări cu 19.000 de angajați.