Înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare vara aceasta. Începând cu luna mai, Salted Caramel Caffe Latte va fi disponibilă în locațiile 5 to go și în rețelele de retail, pentru oricine dorește să savureze această înghețată la cornet.
5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea unui mix de sezon, gata să încânte consumatorii în această vară.
Colaborarea dintre 5 to go și Corso a fost inspirată de preferința emblematică a consumatorilor pentru înghețată și cafea, Salted Caramel Caffe Latte oferind un mix cool de texturi și arome irezistibile, prin asocierea savuroasă dintre caramelul sărat și cafeaua cremoasă cu gust delicios de lapte.
Noul produs reunește ingrediente ale celor două mari branduri iubite de români și are potențialul de a seta noi trenduri în acest sector, având un gust unic în România.
Salted Caramel Caffe Latte se adresează în special tinerilor, pe care mizează să-i cucerească prin gust, design, unicitate și preț, coordonate care vor transforma rapid acest produs într-unul extrem de popular, devenind alegerea lor preferată.
„Noul produs din portofoliu este conceput pentru succes și preconizăm că va intra rapid în trendurile verii. Combinația originală a celor două gusturi este gândită astfel încât să facă înghețata Salted Caramel Caffe Latte diferită și cât mai accesibilă.
Le mulțumesc partenerilor noștri de la Corso, care ne-au oferit oportunitatea de a explora această nouă zonă și pentru mobilizarea exemplară care ne-a permis să lansăm produsul într-un moment optim.
Beneficiile și utilizările florilor de trandafir
Astfel, din luna mai, odată cu intrarea noului produs în portofoliul nostru și în meniul 5 to go, clienții au mai multe opțiuni, iar atunci când trec pragul cafenelelor pot savura #nudoarCafea sau snackuri, ci și o delicioasă înghețată cu gust de cafea, desertul perfect de vară”, a spus Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„Să mizăm pe idei curajoase și combinații inedite de ingrediente pentru diversificarea palatei de gusturi Corso este unul dintre dezideratele noastre de bază, excelent concretizat prin acest mix nu doar între înghețată și cafea, ci și între două branduri definite prin dedicare și performanță, astfel fiind îndeplinite premisele pentru competitivitatea și succesul produsului.
Ne bucură demararea acestui nou parteneriat cu 5 to go și avem convingerea că se va înscrie pe lista proiectelor noastre de suflet și de succes”, a adăugat Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Brandul 5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.