Join UP! România, unul dintre cei mai dinamici turoperatori din industria călătoriilor, sărbătorește primul an de activitate pe piața românească. Compania din România a fost înregistrată anul trecut, a început vânzările în noiembrie 2022 și a început zborurile în martie 2023.
În doar 1 an, operatorul turistic a atins o cotă de 3% din numărul de turiști din cele 8 țări in care grupul Join UP! este prezent.
Destinațiile cele mai populare pentru turiștii români Join UP! au fost: Egiptul — 56,8%, Turcia — 33,2% și Tunisia — 4,4%.
Cât au plătit românii pe vacanțe turoperatorului Join UP!
Costul mediu pe vacanță a fost de 630 de euro, cu un preț minim de 190 de euro și un maxim care a atins 1.340 de euro.
Dovezi ale ofertelor variate de excursii pot fi observate în profilurile călătorilor: 50,4% dintre ei călătoresc cu copii, în timp ce 49,6% preferă pachetele pentru adulți. Grupul de vârstă predominant al turiștilor este cuprins între 35 și 60 de ani (46%), urmat de grupul de vârstă 0-18 ani (29%).
Cea mai populară opțiune în ceea ce privește tipurile de cazare este All Inclusive (50,7% din toate rezervările), inclusiv variantele sale precum Ultra All Inclusive (24,3%).
Citiți și:
- 8 restaurante de vizitat la malul Mării Negre
- Cât te costă să vizitezi I Giardini di Zoe, grădinile Banpotoc de la Hunedoara
- Vacanță Zakynthos: plaje și obiective turistice de vizitat
În contrast, vacanțele cu demipensiune (mic dejun și cină) sunt mai puțin populare, reprezentând doar 2,4% din toate rezervările. În ceea ce privește formatele Bed & Breakfast (0,7%) și doar cazare (0,2%), călătorii în general aleg să nu le includă în planurile lor de călătorie.
În ceea ce privește preferințele de cazare, hotelurile de 5 stele predomină, reprezentând 85,1% din toate rezervările, urmate de hotelurile de 4 stele cu 11,7%. Hotelurile clasificate cu 4 stele+ ocupă locul trei, reprezentând 2,2% din rezervări.
Majoritatea hotelurilor de 5 stele oferă facilități pentru copii (dacă sunt orientate către familii) sau pentru adulți (dacă sunt hoteluri doar pentru adulți). Durata medie a vacanței este de 7 nopți, oferind turiștilor oportunitatea de a se bucura pe deplin de fiecare destinație.
„Turcia și Egiptul, unde avem un portofoliu puternic, s-au dovedit a fi lansări de succes pentru noi în toate piețele europene: Estonia, Letonia, Lituania, Polonia și România. Cu toate că România reprezintă în prezent doar 3% din portofoliul nostru, ne așteptăm la o creștere semnificativă a volumelor în România în timpul sezonului de iarnă datorită ofertelor unice pentru piață,” a declarat Kateryna Ushakova, director regional Europa Join UP!.
Curse directe în Zanzibar
“Pentru a atinge obiectivele noastre locale, ne vom concentra pe punctele forte, vom explora destinații noi, de exemplu Zanzibar unde suntem singurul operator turistic care oferă zbor direct fără escală pentru alimentare; în același timp, vom implementa strategii de marketing eficiente pentru a ne susține planurile de creștere, devenind unul dintre partenerii de călătorie cei mai recunoscuți în câțiva ani.
Un alt motiv de optimism pentru îndeplinirea acestor obiective este oferta noastră în Sharm el-Sheikh. Turiștii români iubesc Egiptul, dar această regiune în particular este nouă pe piață. În același timp, este bună în orice perioadă a anului, iar în ultimii ani, infrastructura a fost semnificativ actualizată și au apărut multe locații noi și interesante: de la cluburi de noapte la parcuri acvatice și centre comerciale,” a declarat Marius Surdu, CEO al Join UP! România.
Citiți și:
- Cele mai frumoase locuri de pe lângă Marea Egee
- Ce saline sunt în România și unde se află
- Ofertă turistică: cât costă o vacanță în Egipt
Join UP! este un operator turistic ucrainean înființat în 2010. În cei 13 ani de activitate, a devenit unul dintre cei mai influenți operatori turistici și jucători-cheie de pe piața turismului.
Compania are birouri în Kazahstan, Estonia, Letonia, Lituania, Moldova, Polonia și România, cu planuri de extindere în alte țări europene în curând. Sediul central se află în Kiev.
Organizațiile care operează sub marca Join UP!, împreună cu SkyUp Airlines, fac parte din grupul de afaceri UPfamily. Din 2023, au peste 1.500 de angajați în toate țările în care își desfășoară activitatea.