TheDaily.ro
  • Știri
  • Agricultură
  • Retail
  • Filme
  • Auto
  • Aviație
  • Turism
  • IT & C
RetailȘtiri

Bergenbier lansează o nouă bere fără alcool

Autor: Iulia Marilena 27 mai 2024
scris de Iulia Marilena 27 mai 2024 1,4K afișări
Bergenbier, bere, bere fără alcool
Foto: Pixabay/ Engin Akyurt
Share FacebookTwitterLinkedinReddit
1,4K

Producătorul Bergenbier lansează o nouă bere fără alcool, Fresh 0.0 Rodie și Grapefruit Roz. Este deja al cincilea sortiment al brand-ului produs în fabrica din Ploiești.

Noua aromă, Rodie și Grapefruit Roz, reprezintă un element din segmentul de mixuri de bere fără alcool.

„Consumatorul român a început să caute gusturi diferite, motiv pentru care Fresh 0.0 vine în întâmpinarea acestuia cu o nouă aromă, Rodie și Grapefruit Roz, ce reprezintă totodată un element important din strategia noastră referitoare la segmentul de mixuri de bere fără alcool.

Este o piață într-o continuă creștere în ultimii trei ani, motiv pentru care avem încredere că noul Fresh 0.0 va avea succes, iar această lansare confirmă extinderea portofoliului de produse non-alcoolice”, a spus Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier.

Te-ar putea interesa:
  • Câte Târguri de Crăciun se deschid în București anul acesta
  • Somelierul care promite să schimbe generația vinului românesc

Segmentul berilor fără alcool include și mixurile de bere, iar portofoliul Bergenbier S.A. conține, în prezent, pe lângă noul sortiment, și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine.

Top 10 producători de îngheţată din UE. Ce loc ocupă România

„Vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 crește constant, de la an la an, mai ales pentru că urmărim, prin planurile de marketing, să ne aliniem cu trendurile pieței și să satisfacem dorințele consumatorilor.

Anul acesta, alegem calea optimismului cu noua aromă și aducem nuanțe de roz în pahar și gusturi curajoase, nu foarte dulci, de rodie și grapefruit, prin care să cucerim așteptările pieței”, completează Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

Noul sortiment de bere fără alcool este centrat pe un stil de viață pozitiv

Noua aromă Rodie și Grapefruit Roz are un conținut scăzut caloric, nu conține conservanți și coloranți artificiali, iar campania integrată de marketing este centrată pe un stil de viață pozitiv, care să-i ofere consumatorului inspirația de care are nevoie zi de zi.

„Un pilon extrem de important care facilitează dezvoltarea holistică a portofoliului nostru de produse 0.0% alcool îl reprezintă vizibilitatea în magazinele și locațiile HoReCa partenere, iar lansarea unei noi arome Fresh 0.0 este încă un pas în direcția adresării unor misiuni specifice de cumpărare, precum și a unor ocazii variate de consum, pe tot parcursul zilei.

Avem toată încrederea în reușitele noii arome și promitem activări relevante și surprinzătoare pentru consumatori”, adaugă Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Sortimentul Fresh 0.0 Rodie și Grapefruit Roz este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Alimente preferate de români în perioada postului

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Compania are o fabrică la Ploieşti şi o reţea de distribuţie naţională. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.

Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.

De asemenea, aceasta are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

Te-ar putea interesa:
  • Câte Târguri de Crăciun se deschid în București anul acesta
  • Somelierul care promite să schimbe generația vinului românesc

Caută articol

EVmarket.ro – Totul despre mașini electrice

EVmarket,

Stiri recente

  • Câte Târguri de Crăciun se deschid în București anul acesta

  • Somelierul care promite să schimbe generația vinului românesc

  • Grupul Allianz a înregistrat rezultate record în primele 9 luni

  • Dobânzi la depozite sau Titluri de stat: Care este cea mai bună opțiune

Lifestyle

  • Top Târguri de Crăciun în Europa: Cele mai frumoase piețe de sărbători

  • Povestea celor 7 mănăstiri unite printr-o linie dreaptă

  • Am descoperit berăriile de altădată ale Bucureștiului împreună cu Ursus

Energie

  • E-Distribuție lansează serviciul „Vizita virtuală”

  • E.ON oferă soluții fotovoltaice companiilor mici și mijlocii

  • Enel deschide încă două magazine în Ilfov

Poezii

  • Poezia „În fiecare zi”

  • Poezie – Trecutul și prezentul ne-nsoțesc

  • Poezie – Puterea binelui în noi sălășluiește

  • Contact
  • Despre noi
    • Drepturi de autor

© 2019 – 2025 TheDaily.ro – Publicație independentă de analiză și știri

TheDaily.ro
  • Știri
  • Agricultură
  • Retail
  • Filme
  • Auto
  • Aviație
  • Turism
  • IT & C