Cargus a actualizat aplicația mobilă Cargus Mobile, care acum permite noi soluții pentru destinatari. Din aplicație, se poate schimba destinația coletului pentru a fi redirecționat la un punct Ship & Go.
Toate transporturile de mărfuri care au fost comandate și vor fi livrate prin curierul Cargus sunt vizibile instantaneu pentru utilizatori în aplicația Cargus Mobile. Este nevoie doar de introducerea numărului de telefon și a adresei de e-mail în procesul de finalizare a comenzii în magazinul online.
Utilizatorul/Destinatarul poate schimba destinația din mers. Pachetul poate fi redirecționat către un punct Ship&Go, de unde poate fi ridicat oricând, în următoarele 3 zile lucrătoare.
Aplicația Cargus permite autentificarea de la distanță prin introducerea unui PIN în aplicație. Pachetele pot fi ridicate mai repede, fără semnătură.
Plata pentru livrarea coletului se poate face cu cardul, direct pe dispozitivul curierului, dar și cu PayByLink în punctele Ship&Go, folosind Aplicația Cargus Mobile.
O noutate absolută pe piața de curierat, dar deja cunoscută din aplicațiile de transport, o reprezintă ratingul curierului, prin care Cargus dorește să promoveze și să recompenseze activ curierii care oferă cele mai bine cotate servicii de livrare.
„Acum, toate coletele Cargus vor fi automat disponibile destinatarului într-o singură aplicație, doar dând numărul său de mobil în timpul cumpărăturilor! De acum înainte, coletul va aștepta destinatarul și nu destinatarul coletul, iar coletul în sine va fi ridicat de la curier sau de la punctul Ship&Go în câteva secunde, chiar și cele care conțin COD (cash on delivery)”, spune Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
Aplicația Cargus funcționează cu sistemul de operare Android sau iOS instalat, este gratuită și disponibilă pe Google Play și App Store. Se poate utiliza cu sau fără înregistrare. Înregistrarea în aplicație presupune introducerea numărului de telefon și a adresei de e-mail ale utilizatorului.
Citiți și:
- ANAF a actualizat lista marilor contribuabili cu obligații noi
- Bugetele pentru marketing digital vor crește cu 15% în 2021
- RE/MAX România: Noul val al pandemiei a înghețat chiriile
- Una din două companii derulează proiecte de digitalizare
- De ce vehiculele electrice nu pot fi adoptate mai repede
- Cele mai noi 10 lansări de filme și seriale pe Netflix
Comerțul electronic
Comerțul electronic crește atât de rapid, încât în fiecare lună numărul de colete manipulate crește cu câteva procente. Cifrele explodează în luna noiembrie, odată cu lansarea Black Friday.
Anul trecut, valoarea comenzilor făcute în această perioadă de reduceri a crescut cu 234% față de Black Friday 2019, iar numărul de comenzi a înregistrat o creștere de 154% față de weekend-ul anterior.
La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. Cargus a înregistrat o creștere cu 20% a volumului vânzărilor în 2020.
Foto: Devanath from Pixabay
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.
Urmărește-ne pe Facebook, Twitter și LinkedIn