Jerry’s Pizza, un operator din domeniul horeca de pe piața autohtonă, a deschis cel de-al doilea magazin din Ploiești, în urma unei investiții de 160.000 de euro.
Noul magazin din Ploiești este situat în cadrul centrului comercial Prahova Value Center și are o suprafață de 90 de metri pătrați. Magazinul oferă atât produse pentru consum în incinta food court-ului, cât și în regim de delivery și take-away.
Unul din motivele principale care au stat la baza inaugurării locației este dezvoltarea accentuată a orașului Ploiești și dorința companiei de a continua să asigure servicii de calitate și livrare într-un timp optim.
„Decizia de a deschide al doilea magazin în Ploiești ține de promisiunea făcută de noi încă din 2011, de a oferi produse și servicii de cea mai bună calitate ploieștenilor. Acest oraș ocupă un loc aparte în istoria Jerry’s Pizza, fiind primul în care ne-am extins în afara Bucureștiului și unde am pus în practică bazele dezvoltării rețelei de magazine. În viitor, intenționăm să creștem rețeaua de magazine în România, bazându-ne pe aceleași principii care ne-au asigurat succesul – pizza de foarte bună calitate, timp de livrare optim, precum și servicii excelente. Toate acestea creează acea „experiență Jerry’s Pizza” pe care o știu și o apreciază clienții noștri,” spune Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.
Investițiile Jerry’s Pizza includ deschiderea de noi magazine
Accesibilitatea și vizibilitatea oferite de prezența în cadrul centrului comercial Prahova Value Center reprezintă principalele avantaje ale noii locații, care are o echipă formată din 17 angajați. Compania a investit aproximativ 20% din totalul sumei alocate pentru acest magazin, în vederea pregătirii și instruirii personalului, pentru a trece prin toate etapele de pregătire tehnică și familiarizare cu standardele de producție.
„Pregătirea inițială a echipei a durat aproximativ șase luni și a fost efectuată în cadrul primului magazin Jerry’s Pizza din Ploiești, unde avem o echipă cu multă experiență. Perioada de training va continua și după deschidere, pentru a oferi clienților aceeași calitate a produselor cu care sunt deja obișnuiți”, explică Marius Cristea, Director Operațional Jerry’s Pizza.
Investițiile Jerry’s Pizza de anul acesta includ deschiderea de noi magazine în Craiova, Ploiești și relocarea unui al treilea, în centrul comercial Liberty Center din București. De asemenea, compania și-a extins flota auto cu 20 de vehicule, a alocat fonduri pentru echipamente noi de producție, a investit în digitalizarea serviciilor și a extins personalul cu peste 50 de angajați.
Compania vizează inaugurarea de magazine în alte patru orașe din România
Pentru 2022, strategia de expansiune a companiei vizează inaugurarea de magazine în alte patru orașe din România, precum și crearea de oportunități de promovare a angajaților, în structurile de management a echipei. Pregătirea extinderii a presupus recrutarea unor noi membrii în echipa manageriala.
Astfel, pentru poziția de Director Operațional a fost ales Marius Cristea, recomandat de o vastă experiență operațională ca Regional Manager într-un binecunoscut lanț QSR prezent și pe piața românească. De asemenea, extinderea a vizat și departamentul IT, prin recrutarea în funcția de IT Business Manager a lui George Ilie, a cărui experiență cuprinde domenii precum industria farmaceutică și retail.
Citiți și:
- Sphera Franchise Group deschide trei restaurante KFC
- Când se deschide Centrul comercial AFI City Bucureștii Noi
- Cum poți primi bani pe mobila veche de la IKEA
- Promenada Mall își extinde portofoliul cu 8 magazine noi
- Unde deschide Pizza Hut Delivery un nou restaurant
- Au fost deschise 100 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom
În fiecare magazin, Jerry’s Pizza oferă angajaților posibilitatea unui program flexibil, bonusuri, promovări și creșteri salariale bazate pe performanță, dar și training-uri și oportunități de dezvoltare a unei cariere în interiorul organizației. În acest moment, echipa Jerry’s Pizza numără peste 650 de angajați.
Specificul activității Jerry’s Pizza este preponderent de tip DELCO (delivery & carry-out), segment care, în iulie 2021, a reprezentat 99% din totalul activității. Din perspectiva canalelor de comandă, peste 30% dintre comenzi sunt făcute prin aplicația mobilă Jerry’s Pizza, restul fiind preluate fie telefonic fie direct în magazin.