Leroy Merlin continuă campania de colectare a brazilor de Crăciun până pe 31 ianuarie 2022, astfel încât toți clienții să poată returna bradul uscat în magazinele Leroy Merlin din toată țara. 30.000 de clienți au participat până acum la campania de reutilizare a brazilor de Crăciun inițiată de companie în primele două săptămâni ale acestui an.
Toți brazii colectați urmează să fie transformați în produse prietenoase cu natura, precum peleți (combustibil ecologic) și compost (îngrăsământ pentru grădini și terenuri agricole), devenind alternativa la combustibilii tradiționali, potrivit reprezentanților companiei.
Clienții care optează pentru returnarea bradului sunt răsplătiți cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 de lei. Voucher-ul este emis după returnarea bradului în baza cardului digital de client și a documentelor care atestă cumpărarea produsului din magazinele Leroy Merlin, fiind valabil pentru pentru cumpărături în sediile fizice ale retailerului, dar și pentru comenzile online aici, până pe 14 februarie 2022.
„Grija pentru mediul înconjurător râmâne una dintre prioritățile Leroy Merlin atât local, cât și internațional, devenind o direcție strategică în ceea ce privește dezvoltarea durabilă a companiei. Campania de vânzare sustenabilă și reutilizare a brazilor uscați de Crăciun, organizată pentru al șaptelea an consecutiv în România, s-a dovedit a fi și anul acesta un succes, depășind estimările noastre. Ne bucură foarte mult faptul că clienții noștri acordă o foarte mare importanță protejării mediului și mai mult decât atât se implică activ în astfel de acțiuni, alăturându-se într-un număr atât de mare demersului nostru”, a spus Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Reciclare brazi Leroy Merlin
Leroy Merlin a comercializat peste 120.000 brazi în timpul campaniei de vânzare sustenabilă din acest sezon, care a debutat în a doua jumătate a lunii noiembrie. Toți brazii au provenit din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun.
Acestea sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind astfel la dimunuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Inițiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.
Leroy Merlin un jucător important al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe cosntrucții, decorațiuni și grădinărit. Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud și are peste 115.000 de angajați.
Citiți și:
- Kaufland România lansează o nouă identitate de brand
- Telemunca – care sunt beneficiile şi dezavantajele
În România funcționează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 3.000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.