În ultimul spot publicitar Answear se remarcă cele mai în vogă tendințe din 2023. Aici oamenii sunt încurajați să se descopere pe ei înșiși și să exploreze lumea, să renunțe la presiune și convenții, atât cele prezente în fashion, cât și cele care privesc aspectele din viața personală.
Se pot observa de asemenea, țesături în culori metalice care strălucesc în soarele Africii de Sud, bijuterii expresive, broderii ajurate, costume supradimensionate, culori de top precum roz și cobalt.
Cizmele cu tocuri ultra înalte dansează pe ritmul muzicii, iar protagonista, într-o rochie din plasă transparentă, este prezentată mergând la pescuit. Diversitatea și stilizările care se schimbă ca într-un caleidoscop nu sunt doar o prezentare a hiturilor sezonului, ci un motiv pentru a discuta despre tendințe, stilul propriu și curajul de a fi tu însuți.
Fără clișee, fără presiune, fără tipare
În vremurile post-pandemie, gulerele albe rigide au trecut în uitare. Nimeni nu mai este surprins de treningurile sau pantalonii sport purtați la birou. Dar dacă, în această rebeliune împotriva tiparelor, ați îndrăzni să mergeți puțin mai departe și să alegeți un trening alb în locul unei rochii de mireasă? Un costum elegant pentru o excursie la pescuit? O rochie cocktail pentru un weekend la țară?
Astfel de scene apar în noul spot publicitar care face referire nu doar la rolul codului vestimentar și al formalității în îmbrăcăminte, cât și la anumite reguli nescrise din viață și despre simțul adaptării noastre la așteptările sociale. Situațiile evidente necesită o abordare îndrăzneață.
În același timp, diversitatea predomină atât în tendințe, cât și în rândul oamenilor. De fapt, fiecare dintre noi este un individ cu puncte de vedere, principii, așteptări și comportamente diferite: unii oameni vor să meargă împotriva curentului, alții preferă să trăiască fără să depășească limitele (atât în fashion, cât și în viață). Cel mai bine este ca fiecare să-și urmeze instinctul, până în punctul în care se simte cu adevărat confortabil.
Tendințe fashion 2023: un rebel smart detașat
Protagoniștii spotului Answear se căsătoresc în trening, organizează o întâlnire sclipitoare pe un SUP (stand-up paddle boarding) și indiferent de ținutele lor elegante, aleargă printre gâște cu zâmbetul pe buze.
Ei dovedesc că nu trebuie să te schimbi complet pe tine și nici împrejurimile pentru a fi așa cum îți place. Nimic nu merită luat prea în serios, nici hainele, nici viața, nici pe tine însuți. Nu te forța – presiunea nu este un ghid bun în a obține libertatea de care ai nevoie.
Fiecare dintre noi își creează viața în felul său. Toți suntem inspirați de ceva diferit, iar „lifespiration” poate fi găsită oriunde. „Detașarea” este cuvântul cheie. Datorită acesteia câștigăm spațiu pentru experimente, distracție și umor.
Detașarea este cea care ne permite să fim noi înșine chiar și în momentele de criză, când pare că întreaga lume se aliază împotriva noastră și simțim o presiune de umerii noștri. În cele din urmă, detașarea ne permite să ne respectăm alegerile proprii și ale celorlalți, să ne abținem de la critici și evaluări inutile.
Citiți și:
- Cele mai active branduri la radio și TV
- Chipsuri eco de legume, periculoase din cauza acrilamidei
- Cum arată Podul Mare din Cișmigiu după reabilitare
- O nouă investiție la cel mai mare resort de golf din România
- Când a fost inaugurat cel mai lung pod din Europa – Vasco da Gama
- Info trip Turcia: Călător prin Izmir, Efes, Manisa, Sardeis, Ușak și Kütahya
Answear.com este un magazin online multibrand ce comercializează haine, încălțăminte, accesorii și articole home & deco în 10 țări: Polonia, Ucraina, Republica Cehă, Slovacia, România, Bulgaria, Grecia, Croația, Ungaria și Cipru. Magazinul lifespiring deține produse selectate și colecții limitate de la peste 500 de branduri globale.
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.