Primăria Sectorului 1 a digitalizat activitatea Direcţiei Generale Impozite şi Taxe Locale. Dacă locuiți în Sectorul 1 puteți plăti taxe online intermediul platformei web de comunicare cu cetăţenii din această unitate administrativă (online.impozitelocale1.ro).
Cetăţenii Sectorului 1 pot solicita şi primi online, prin acest mijloc online, documente ce pot fi eliberate de Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 1. Este vorba despre certificatele fiscale, decizii de impunere pentru autovehicule şi imobile, procese verbale de scoatere din evidenţă a autovehiculelor, decizii de impunere pentru terenuri, panouri publicitare şi contracte de publicitate.
Singurul drum pe care cetăţenii care solicită aceste documente trebuie să îl mai facă la Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 1 este pentru aprobarea contului de pe platformă creat online. Prin intermediul acestei platforme, solicitanţii pot comunica direct cu inspectorii şi pot afla stadiul rezolvării cererilor.
Pentru utilizarea modulului de pe platformă este necesară crearea unui cont valid. Pentru aprobarea noului cont creat online cetăţeanul trebuie să se prezinte la unul dintre punctele de lucru unde este arondată entitatea fiscală, împreună cu actele originale necesare înrolării şi cererea de asociere emisă automat de platformă, printată şi semnată abia după finalizarea fluxului de pe platformă (depunerea cererii).
Punctul de lucru abilitat pentru prelucrarea solicitărilor de înrolare este cel din strada Piaţa Amzei nr. 13, care are program de lucru cu publicul luni, marţi, joi şi vineri, în intervalul orar 08,30 – 16,30, iar miercuri între orele 08,30 şi 18,30.
Citiți și:
- 5 strategii de investiții pentru începători
- KeysFin: Evoluția mediului de business local în pandemie
- Codezilla lansează un program de internship plătit
- Ce fel de job preferă românii pe timp de pandemie
- Telemunca în 2021 – care sunt beneficiile şi dezavantajele
- Locuri de muncă disponibile în România în noiembrie 2021
După aprobarea contului pe platforma online, cetăţeanul va putea depune cereri pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală în format electronic, semnat digital, fără a mai fi necesară prezenţa la ghişeu, depunerea declaraţiilor fiscale de tip mijloace de transport, declaraţii fiscale de tip imobile, declaraţii de scoatere din evidenţa auto, declaraţii de publicitate.
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.