Retailerul de mobilă și decorațiuni de casă IKEA lansează campania Green Friday prin care clienții vor putea returna mobilierul vechi și primi la schimb un card de retur cu o sumă mai mare cu 50% față de valoarea estimată a mobilierului IKEA pe care îl returnează.
Campania Green Friday este valabilă în perioada 10-28 noiembrie. IKEA va vinde produsele returnate în cadrul Huburilor circulare din magazinele IKEA Băneasa și Pallady, până în 2030.
„Dacă doriți să returnați un produs cu o valoare estimată de 200 de lei, veți primi în schimb un card de retur cu suma de 300 de lei, pe care îl puteți cheltui atunci când aveți cu adevărat nevoie. În plus, ne dorim să devenim și mai circulari, astfel încât mobilierul returnat de clienții noștri va fi oferit spre vânzare, iar astfel îi vom prelungi perioada de folosință”, a declarat Violeta Neniță, Market Manager IKEA România.
Cantitatea de mobilier care va fi disponibilă în hub-urile circulare depinde de interesul clienților de a-și aduce piesele de mobilier vechi înapoi la IKEA.
Cum poți retuna mobilierul vechi de la IKEA
La returnarea mobilierului vechi IKEA, trebuie verificată mai întâi eligibilitatea produsului pentru returnare, după care trebuie făcută o evaluare online a acestuia.
Ulterior, clientul va primi un cod QR, valoarea estimată și numărul de înregistrare aferent. Toate articolele trebuie returnate asamblate complet la oricare dintre magazinele IKEA Pallady sau Băneasa, la departamentul de schimbare și returnare, fără a fi necesară o factură care să ateste achiziția produsului respectiv.
Secuiana a fost cumpărată de Gregor Roy Chowdhury
Angajații serviciului Relații Clienți IKEA vor efectua o evaluare fizică a pieselor de mobilier și vor face o ofertă finală, pe care clienții o pot declina în cazul în care aceasta nu este satisfăcătoare. Toate produsele returnate vor fi dezinfectate în conformitate cu masurile de siguranță împotriva răspândirii COVID-19, ținând cont de tipul materialului și de starea produsului.
Returnarea mobilierului vechi IKEA este posibilă pe tot parcursul anului, însă doar în perioada 10-28 noiembrie, clienții pot câștiga cu 50% mai mult, față de valoarea estimată a produselor returnate.
Anul trecut, în cadrul campaniei Green Friday, 155.000 de piese de mobilier au fost returnate (prin Buy Back) în întreaga lume, iar în 26 de piețe, inclusiv în România, ceilalți clienți au putut achiziționa mobilierul utilizat la prețuri foarte accesibile.