Mazda recheamă în service 269 de autoturisme Mazda CX-5 (KF) diesel AWD produse în perioada 15 mai 2018 – 24 septembrie 2020 și 1028 autovehicule CX-5, CX-3, Mazda2, Mazda6, MX-5, produse în perioada 3 aprilie 2018 – 21 februarie 2020, comercializate în România pentru defecțiuni. Intervenția este efectuată gratuit, toate costurile fiind acoperite integral de către fabrică.
Proprietarii mașinilor afectate de rechemări în service vor fi anunțați prin intermediul unor scrisori pentru a se programa la o unitate de service. Cei care nu sunt primul proprietar, au cumpărat mașina din străinătate, pot suna la un dealer pentru a verifica dacă există un recall Mazda pentru modelul lor. Operațiunea este gratuită și pentru aceștia.
Recall Mazda: Verificare și reparare cablaj sistem de reducere catalitică selectivă (SCR)
CX-5 Diesel are un sistem de reducere catalitică selectivă (SCR). Există un cablaj SCR/AWD care are o poziționare specifică în jurul capacului rezervorului SCR. În timp, contaminarea (adică nisip, murdărie) de pe cablajul SCR/AWD poate cauza uzura cablajului și a izolației cablajului din cauza vibrațiilor capacului rezervorului SCR. În cel mai rău caz, circuitele electrice din cablaj se pot deconecta aprinzând luminile de avertizare MIL/SCR/4WD.
Reparatorul autorizat Mazda va inspecta cablajul SCR/AWD. Dacă, cablajul nu este deteriorat, pe acesta va fi instalat tubul termocontractabil de protecție. Dacă se constată o deteriorare, cablajul va fi reparat cu componente actualizate.
„Va dura aproximativ o oră pentru a finaliza reparația dacă cablajul SCR/AWD nu este deteriorat. Dacă cablajul SCR/AWD este deteriorat, va dura aproximativ două ore și jumătate pentru a finaliza reparația. Reparația se va efectua fără nici un cost pentru proprietar”.
În România sunt afectate 269 de mașini Mazda CX-5 (KF), produse în Japonia la uzinele Hofu și Hiroshima. Seriile de șașiu – VIN – le găsiți aici: (pagina 5/7, JMZKFGW1600756058, etc).
Recall Mazda: Înlocuire pompă de combustibil
La vehiculele afectate, rotorul din pompa de combustibil de joasă presiune se poate deforma, cauzând defecțiunea pompei de combustibil. Defecțiunea pompei de combustibil poate duce la lipsa pornirii și/sau oprirea motorului, crescând riscul unui accident. Șoferii pot observa acest defect printr-o lumină de avertizare din bord și/sau prin funcționarea anormală a motorului.
„Reparatorul autorizat Mazda va înlocui pompa de combustibil de joasă presiune a vehiculului cu o piesă îmbunîtățită. Reparația se va efectua fără nici un cost pentru proprietar”.
Citiți și:
- De ce să optezi pentru RCA cu decontare directă
- Bilete unice disponibile din 15 februarie în București
- 13 recall-uri Mercedes pentru peste 5000 de mașini
- Spark Technologies a semnat un acord cu GEM
- Ce fel de job preferă românii pe timp de pandemie
- Telemunca – care sunt beneficiile şi dezavantajele
În cadrul campaniei de service sunt incluse 1028 de mașini Mazda CX-5, CX-3, Mazda2, Mazda6, MX-5, produse în Japonia sau Mexic. Seriile de șașiu – VIN – le găsiți aici: (pagina 5/10, 3MDDJ6H550M313300, etc).
Foto: Albertoadan from Pixabay
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.