Echipamentul BlueCash 50, primul aparat care permite plata prin recunoaștere facială este disponibil în România. Acesta include casă de marcat, terminal de plată cu cardul bancar și numerar, smartphone cu sistem Android, imprimantă și cititor de coduri de bare și QR.
Restaurante, firme de curierat și de transport, magazine, clinici și organizatori de evenimente vor putea încasa printr-un nou dispozitiv ce permite plata și prin recunoaștere facială.
„Suntem primii din lume care au realizat un astfel de device împreună cu partenerii de la Datecs. Prin acest aparat, care costă sub 300 de euro, poți factura, vinde, verifica datele personale ale clientului, primi marfă și semna contracte. Poți asculta până și muzică și vorbi prin el”, a declarat Velin Ganev, CEO Danubius.
Aparatul este prezent în 24 de locații din Timișoara, Arad și București, prin serviciile de telecomunicații oferite de Orange Business Services.
„Ne bucurăm să fim alături de Danubius pentru această lansare atât de importantă și să contribuim, alături de alți clienți și parteneri, la introducerea pe piață a unui produs cu adevărat inovator și necesar. BlueCash 50 are integrată soluția de comunicații M2M a Orange Business Services, care asigură conexiunile printr-un APN dedicat pentru o securitate crescută”, a menționat Florin Popa, B2B Director Orange România.
BlueCash 50 permite plata prin recunoaștere facială
Lansarea BlueCash 50 – The Game Changer aduce comercianților posibilitatea de a-și alege soluția de gestiune potrivită afacerii lor, prin Danubius Store în care se regăsesc o mulțime de aplicații utile. Prima aplicație inclusă în marketplace-ul Danubius a fost SmartBill.
„Pentru IMM-uri, lansarea din această zi este echivalentă cu intrarea smartphone-ului pe piața telefoanelor mobile. Mă bucur să spun că acest produs reprezintă cu adevărat revoluția digitalizării domeniului, nu doar un buzzword. Acesta este viitorul”, a argumentat Mircea Căpățînă, cofondator SmartBill.
Cifra de afaceri a comerțului cu amănuntul a crescut cu 8% în primul trimestru al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, conform datelor publicate recent de Institutul Național de Statistică.
Piața de retail a înregistrat creșteri în aproape toate sectoarele, în pofida contextului economic dificil. Mai mult, cifra de afaceri a sectorului de retail alimentar aproape s-a dublat în ultimul deceniu, iar analiștii estimează că va continua să se majoreze și în 2022.
Citiți și:
- Peste 80% dintre angajați sunt nemulțumiți de lucrul de acasă
- Genesis Property: peste 70% dintre angajați vor să lucreze fizic
- ams OSRAM deschide un centru de cercetare și dezvoltare în România
- Barierele din parcări ar putea fi deschise de pe telefonul mobil
- Bugetele pentru marketing digital vor crește cu 15% în 2021
- Una din două companii derulează proiecte de digitalizare
Odată cu lansarea BlueCash 50, Danubius face un pas important pentru poziționarea drept integrator principal de soluții pentru retail, comerț, HoReCa. Cu o experiență de peste 28 de ani în furnizarea de soluții și echipamente fiscale, Danubius și-a consolidat de-a lungul timpului poziția de lider pe piața locală și în digitalizarea domeniului fiscal.
Foto: Tumisu from Pixabay
Ne puteți scrie pe adresa redactie@ thedaily.ro.