Grupul francez de real estate Catinvest aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova în vara acestui an. Acestea se vor fi deschise în ElectroPutere Mall, unde vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 mp.
În prezent, grupul francez oferă acces la peste 200 de mărci de top din retail, modă, produse alimentare și divertisment. Bebe Tei și Farmacia Tei vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare.
„Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a spus Roxana Maftei, fondatoarea Farmacia Tei.
Citiți și:
- Spitale din Bucureşti care asigură asistenţă medicală de urgenţă
- Folosirea telefonului pe timp de noapte ne afectează organismul
- A fost descoperită proteina care poate încetini îmbătrânirea
Printre mărcile sonore și cu prezență exclusivă în ElectroPutere Mall se numără Mango, Musette, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, BSB, Intersport sau C&A.
„Succesul ElectroPutere Mall crește cu fiecare nouă deschidere, iar prezența brandurilor Bebe Tei și Farmacia Tei în premieră în Craiova, este un moment mult așteptat. Vrem să fim locul în care se găsește orice produs, echipament sau accesoriu pentru fiecare membru al familiei.
În prezent, cu peste 200 de magazine, clienții noștri găsesc la ElectroPutere Mall o ofertă completă și cele mai bune branduri din domeniul modei, sportului, echipamentelor pentru casă, restaurantelor și divertismentului.
Suntem recunoscători partenerilor noștri pentru încredere și ne asigurăm că o merităm investind continuu în extinderea și dezvoltarea acestei zone comerciale și consolidându-ne poziția de lider în regiune”, a completat Bertrand Catteau, CEO al Catinvest Group.
De la achiziția sa din 2016, Catinvest a dublat dimensiunea ElectroPutere Parc și continuă să investească în dezvoltarea și extinderea acestuia.
Astfel, până la sfârșitul lui 2025, ElectroPutere Parc va avea în jur de 99.000 de metri pătraţi destinaţi activităţii de retail, 25.000 de metri pătraţi vor fi destinaţi birourilor clasa A, iar pasul concret făcut de Catinvest în direcţia coagulării unui autentic centru urban cu clădiri mixte este viitorul apart-hotel de lux cu 60 de apartamente.
Bugetul total de investiții depășește 60 de milioane de euro în următorii doi ani. Grupul francez de real estate Catinvest, care deține și administrează ElectroPutere Parc, are în portofoliu alte câteva centre comerciale din România – galeriile comerciale Carrefour Orhideea și Cora Pantelimon din București și Carrefour TOM din Constanța -, precum și din Europa de Est – Auchan Savoya Park din Budapesta și Tesco Borska Pole din Plzen.
Catinvest activează, totodată, și pe piața rezidențială și comercială din Franța. În total, Catinvest deține și administrează peste 525.000 de metri pătrați de spații în Franța și în Europa de Est.